filmmZnakiem rozpoznawczym zgłoszeń tegorocznej edycji Filmteractive Market jest wirtualna rzeczywistość. Projekty nadesłane z ponad 20 krajów zdominowały również takie tematy jak gaming czy interactive. Osiem najlepszych spośród nich będzie można zobaczyć podczas festiwalu komunikacji interaktywnej już we wrześniu w łódzkiej Filmówce.

Targi treści interaktywnych towarzyszą festiwalowi Filmteractive od trzech lat i cieszą się rosnącym powodzeniem. W tegorocznym naborze zgłoszono projekty z niemal wszystkich krajów europejskich, ale też z Australii, Izraela, Pakistanu, Egiptu czy USA. Jurorzy po raz pierwszy poza projektami crossmediowymi czy interaktywnymi ocenią również prace wykorzystujące VR. Filmteractive daje szansę zaprezentowania projektów przed przedstawicielami światowych marek, funduszy inwestycyjnych, a także przed doświadczonymi twórcami VR – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Szukamy innowacyjnych rozwiązań zarówno w zakresie treści, jak i technologii, które angażują odbiorców w niestandardowy sposób.

Ponad 50 projektów oceni panel ekspercki:

Morgan Buchet (Head of VR, ORANGE)
Ewa Wolska-Rzewuska (Country Head, VICE MEDIA)
Tomasz Kowalczyk (Growth and Innovation designer, THE HARDGAMMA VENTURES)
Michał Kramarz (Head of Startups, Export & Entrepreneurship Development, GOOGLE)
Łukasz Kostuniak (Head of Entreprise Marketing Team, SAMSUNG ELECTRONICS)
Krzysztof „Chris” Kowalczyk (Managing Partner, THE HARDGAMMA VENTURES)
Rafał Baran (CEO, 4FUN MEDIA S.A.)
Kuba Dudek (Investment Manager, SPEEDUP GROUP)
Andreas Harting (DELOITTE VENTURES)
Monika Bednarek (REED MIDEEM MIPTV)

W 2015 roku nagrodę główną otrzymały projekty Createrria oraz Digital Stories. Dla tych, którzy chcą swoje prace skonfrontować z publicznością Filmteractive w tym roku przygotowaliśmy Strefę Innowacji – mówi Agata Wielgus – to nie tylko możliwość prezentacji projektów, ale przede wszystkim pozyskania partnerów biznesowych czy finansowania fundusy inwestycyjnych, które interesują się tego typu przedsięwzięciami.
 
Kto w tegorocznej edycji odbierze nagrodę główną dowiemy się już 29 września w Łódzkiej Filmówce, gdzie odbywa się Filmteractive. Filmteractive Market to miejsce nie tylko dla twórców chcących zaprezentować swoje innowacyjne projekty, ale też dla tych, którzy chcą sprzedać lub kupić ciekawy projekt czy rozwiązanie technologiczne: inwestorów, marketerów, content buyerów, etc. Więcej na www.filmteractive.eu.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
_2260210
Oscar w Muzeum Kinematografii
transatlantyk181
Sally Potter gościem specjalnym Transatlantyk Festival
kamera3
Festiwal Kamera Akcja 2014 – dzień trzeci

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*