Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

Filmteractive Festival 2018

15 października 2018 | 10:00 - 17:00

Filmteractive Łódź

15 października

Odbędzie się podczas Europejskiego Forum Gospodarczego w Hotelu Andels przy ulicy Ogrodowej 17.

Program
Łódź

10:00

Maciej Krawczyk
YouTuber, film producer footroll.pl

YouTube – ewolucja, która zmieniła porządek światów.

Jeśli Twoje postrzeganie YouTube zatrzymało się na etapie, w którym rozwydrzona grupa dzieciaków publikowała tam infantylne treści wątpliwej jakości, to dla swojego dobra warto ten pogląd zrewidować . Dziś jest to platforma gdzie ogromna rzesza profesjonalnych twórców wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia do tworzenia nieprzeciętnych treści praktycznie z każdej dziedziny. Podczas tej prezentacji złamię istniejące stereotypy, pokażę ewolucję jaką przeszli YouTuberzy i wskażę drogę do efektywnego skorzystania z ogromu dobrodziejstw, które YouTube daje widzom, twórcom, reklamodawcom czy inwestorom.

10:15

Krystian Botko
CEO, TalentMedia

Antek Wędzikowski
Client Partner, TalentMedia

Efektywna komunikacja video online z najmłodszymi w warunkach demograficznych ograniczeń w kierowaniu treści. Case Studies: Hatchimals i Kubuś

10:30

Tomasz Michalik
Chief Innovation Officer Insignia

Kiedy branded content staje się prawdziwą wartością dla konsumenta? Akademia Smaku Bosch

Kiedy różnice pomiędzy konkurującymi na rynku produktami są trudne do zauważenia na pierwszy rzut oka, musimy szukać nowych sposobów jak skupić uwagę klienta na tym właściwym. Na przykładzie Akademii Smaku Bosch opowiem o tym, jak znaleźć taktycznie dobrą przestrzeń i stworzyć wartościowy branded content tak, aby klient potykając się o produkt cieszył się, że na niego wpadł.

10:45

Dawid Szczepaniak
Executive Creative Director, VML

The Missed Spaceflight

Case study kampanii uznanej przez Adweek ARC Award za najlepszy branded content świata 2017

11:00

Małgorzata Budnik
Brand Manager, Coca-cola

Case study projektu WHOA

11:15

Barbara Sołtysińska
CEO, Indahash.com

11:30

Marek Dorobisz
Creative Director, Media Impact Polska

Case study “Czas na zasady” – pierwszy internetowy talk show Filipa Chajzera

11:45

prowadzący:
Olgierd Cygan
Partner, Deloitte Digital CE Leader

uczestnicy:
Dawid Szczepaniak (VML),
Małgorzata Budnik(Coca-Cola),
Marek Dorobisz (Media Impact Polska),
Tomasz Michalik (Insignia)

Branded content, czy to działa? – czy odbiorcy rzeczywiście chcą oglądać treści przygotowane przez marki.

Szczegóły

Data:
15 października 2018
Czas:
10:00 - 17:00
Wydarzenie Category:
Wydarzenie Tagi:
,

Miejsce

Hotel andel’s
Drewnowska 58
Łódź, łódzkie Polska
+ Google Map
Strona internetowa:
https://www.viennahouse.com/index.php?id=956&L=4