widzew_d_-_grnik_zabrze_11_fot_psikora_20120925_183518274126 września władze Łodzi spotkały się z przedstawicielami klubu RTS Widzew SA, by przedyskutować kwestie związane z budową stadionu, sprawę rozwiązania umowy dzierżawy oraz rozliczenia nakładów poniesionych przez klub, by dostosować stadion do wymogów licencyjnych.

Strony ustaliły wspólnie, że kwestia budowy stadionu w partnerstwie publiczno-prywatnym ze względu na możliwość procedury odwoławczej przez potencjalnych inwestorów jest nadal sprawą otwartą i stwarza możliwość kontynuacji.

 – Miasto poinformowało Klub, że procedura wyboru partnera prywatnego została zamknięta. Jedyną ścieżką wznowienia rozmów jest uruchomienie procedury odwoławczej przez potencjalnych inwestorów. Odwołanie takie powinno zostać złożone przez prywatnego inwestora do właściwego sądu za pośrednictwem UMŁ w terminie 10 dni od dnia dzisiejszego. Z zadeklarowanym interesie zarówno miasta, jak i klubu jest pozytywne zakończenie inwestycji stadionowej. W przypadku braku pozytywnego rozpatrzenia odwołania przez właściwy sąd miasto ponownie otworzy postępowanie PPP. Taka deklaracja padła na dzisiejszym spotkaniu – mówi Monika Miłkowska – Bruczko, prezes Widzewa.

 – Miasto potwierdziło, że wyłoniony partner prywatny nie będzie miał ograniczeń w zakresie budowy dodatkowych powierzchni komercyjnych.  W zakresie propozycji warunkowej umowy prawnicy miasta nie widzą prawnych możliwości na zawarcie takiej umowy, ale widzą możliwość zmiany procesu postępowania dającego czas partnerowi prywatnemu na zorganizowanie finansowania – dodaje prezes Widzewa.

Ustalono także, że w sprawie dzierżawy stadionu oraz rozliczeń klubu z miastem odbędzie się w dniu jutrzejszym kolejne spotkanie.

– Jestem pewna, że wszystkie sporne kwestie uda nam się rozwiązać – stwierdziła Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi.


Widzew w czołówce na Facebooku

W nowym sezonie Widzew w rekordowym tempie zdobywa nie tylko punkty. Od początku roku liczba fanów na oficjalnym profilu Widzewa na Facebooku wzrosła dwukrotnie, przekraczając 20 tysięcy osób. Obecnego lidera Ekstraklasy w rankingu klubów sportowych z regionu łódzkiego wyprzedza jedynie PGE Skra Bełchatów.

Fanpage Widzewa (https://www.facebook.com/Widzew) gromadzi newsy sportowe, informacje na temat nowych produktów, aktualnych promocji oraz planowanych wydarzeń. Znaczną popularnością wśród użytkowników portalu cieszą się zamieszczane na nim materiały multimedialne, takie jak filmy pokazujące kulisy meczów oraz wypowiedzi zawodników. Na profilu pojawiają się także przesyłane przez kibiców zdjęcia.

Z myślą o swoich fanach klub regularnie organizuje konkursy, w których do wygrania są atrakcyjne nagrody. W zeszłym tygodniu jeden z kibiców odebrał ufundowany przez firmę Przyguccy Inter-Car skuter Piaggio Fly. Od poniedziałku na kibiców Widzewa czeka już kolejna „odjazdowa” niespodzianka.

Widzewski profil na Facebooku na tle innych klubów piłkarskich wyróżnia również specjalna aplikacja umożliwiająca dokonywanie zakupów w sklepie internetowym klubu bez opuszczania portalu.

– Obecnie mamy prawie 7 tysięcy aktywnych użytkowników, a to oznacza, że w interakcję z nami wchodzi średnio co trzecia osoba obserwująca nasz Fanpage. Skąd tak dobry wynik? Naszym fanom oferujemy konkretne korzyści. Informacje dotyczące konkursów oraz rabatów zwykle zamieszczamy na naszym profilu z wyprzedzeniem, udostępniamy na nim także atrakcyjne materiały, których nie można zobaczyć nigdzie indziej – mówi Marcin Ciącio, Dyrektor Sprzedaży RTS Widzew Łódź S.A.

/fot. Przemek Sikora

 

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
IMG_5806_kopiuj
ŁKS Łódź – Warta Poznań 2:0 (foto)
ks_d_-_mks_kluczbork_21_20100911_1923221505_160_80
Polonia Warszawa – ŁKS Łódź 2:0
okladka_album
Widzew wydał album na stulecie

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*