Social Media Personal Brand
Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się wyjątkowa konferencja dr. Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. Podczas całodniowego spotkania dowiesz się, jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, aby wykreować i wypromować markę. Niezależnie od tego czy tworzysz profil biznesowy, czy korzystasz z mediów społecznościowych do kontaktowania się ze znajomymi.
Dlaczego ten temat jest ważny:
- ●86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym,
- ●73% Polaków odwiedza Facebook,
- ●YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
- ●46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
- ●Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.
Zastanawiasz się jeszcze, czy ta konferencja jest dla Ciebie?
- ●Masz prywatny profil na którymś z portali społecznościowych?
- ●Chciałbyś, aby Twoja firma stała się rozpoznawalna w Sieci?
- ●Poruszasz się w Internecie?
- ●Udostępniasz innym użytkownikom Sieci informacje o Tobie?
- ●Chciałbyś ochronić swoje dziecko przed cyberprzemocą?
- ●Chciałbyś stworzyć silną markę osobistą?
Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś: “TAK”, konferencja “Social Media Personal Brand” jest właśnie dla Ciebie!
Dzięki szkoleniu unikniesz podstawowych błędów takich jak:
- ●wybór dyskwalifikujących Cię zdjęć – które Tobie mogą wydawać się OK,
- ●słaby copywriting – czyli teksty i wpisy, które odrzucają,
- ●brak nowych followersów (osób, które angażują się w Twój profil społecznościowy),
- ●nieadekwatni followersi,
- ●brak zainteresowania profilem (marka, która nie jest aktywna w aplikacji).
Podczas konferencji nauczysz się, jak działają media społecznościowe oraz jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać. Dr Mateusz Grzesiak poruszy też temat pozyskiwania nowych followersów swojego profilu społecznościowego, a także zwróci uwagę na archetypy marketingowe (określenie i dobranie właściwego archetypu dla siebie) i opowiadanie historii (storytelling) angażujących odbiorców.
Dr Mateusz Grzesiak – psycholog, trener i coach, pomagający ludziom i organizacjom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi m.in. z zakresu praktycznej psychologii, motywacji, komunikacji. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.
Więcej informacji: https://www.tickerence.com/mateuszgrzesiak/