Social Media Personal Brand

MarkaOsobista-plasterlozkiJak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się wyjątkowa konferencja dr. Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. Podczas całodniowego spotkania dowiesz się, jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych, aby wykreować i wypromować markę. Niezależnie od tego czy tworzysz profil biznesowy, czy korzystasz z mediów społecznościowych do kontaktowania się ze znajomymi.

Dlaczego ten temat jest ważny:

  • ●86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym,
  • ●73% Polaków odwiedza Facebook,
  • ●YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
  • ●46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
  • ●Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.

Zastanawiasz się jeszcze, czy ta konferencja jest dla Ciebie?

  • ●Masz prywatny profil na którymś z portali społecznościowych?
  • ●Chciałbyś, aby Twoja firma stała się rozpoznawalna w Sieci?
  • ●Poruszasz się w Internecie?
  • ●Udostępniasz innym użytkownikom Sieci informacje o Tobie?
  • ●Chciałbyś ochronić swoje dziecko przed cyberprzemocą?
  • ●Chciałbyś stworzyć silną markę osobistą?

Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś: “TAK”, konferencja “Social Media Personal Brand” jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki szkoleniu unikniesz podstawowych błędów takich jak:

  • ●wybór dyskwalifikujących Cię zdjęć – które Tobie mogą wydawać się OK,
  • ●słaby copywriting – czyli teksty i wpisy, które odrzucają,
  • ●brak nowych followersów (osób, które angażują się w Twój profil społecznościowy),
  • ●nieadekwatni followersi,
  • ●brak zainteresowania profilem (marka, która nie jest aktywna w aplikacji).

Podczas konferencji nauczysz się, jak działają media społecznościowe oraz jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać. Dr Mateusz Grzesiak poruszy też temat pozyskiwania nowych followersów swojego profilu społecznościowego, a także zwróci uwagę na archetypy marketingowe (określenie i dobranie właściwego archetypu dla siebie) i opowiadanie historii (storytelling) angażujących odbiorców.

Dr Mateusz Grzesiak – psycholog, trener i coach, pomagający ludziom i organizacjom w osiągnięciu ich szczytowego potencjału poprzez dostarczanie najbardziej zaawansowanych narzędzi m.in. z zakresu praktycznej psychologii, motywacji, komunikacji. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.

Więcej informacji: https://www.tickerence.com/mateuszgrzesiak/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *