ldfmust have to projekt prezentujący najciekawsze i zasługujące na uwagę przedmioty, odzwierciedlające aktualne trendy w projektowaniu. W ramach przedsięwzięcia odbywa się plebiscyt i wystawa. 

Na ogólną pulę, z której dokonywany jest wybór projektów, składają się propozycje nadesłane przez Ekspertów oraz zgłoszenia dokonywane samodzielnie przez firmy. Wytypowane podczas obrad prace, eksponowane są na wystawie towarzyszącej aktualnej edycji Łódź Design Festival.

Celem must have jest wyłonienie od 30 do 50 najciekawszych wzorniczo polskich produktów charakteryzujących się innowacyjnością, właściwą ergonomią i wysoką jakością.
Ocenie będą podane produkty należące do następujących (przykładowych) kategorii:
– wyposażanie wnętrz (oświetlenie, meble, dywany, artykuły wykończeniowe wnętrz, artykuły dekoracyjne, artykuły łazienkowe, AGD)
– ogród (mała architektura)
– opakowania (m.in. kosmetyki, żywność, leki)
– tekstylia, odzież, dodatki (m.in. biżuteria)
– zabawki i gry edukacyjne, wózki rowery
– książki
– nowe technologie /elektronika

Powołana Rada Ekspertów wyróżni dowolną ilość produktów w każdej kategorii.
Każdy z produktów musi spełniać kryteria udziału w plebiscycie:
– dostępność w detalicznej sprzedaży
– polski projektant lub polski producent

Zgłoszenia można nadsyłać do 17 maja 2013 za pomocą formularza.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
_MG_4979
Street Fashion w WI-MIE (foto)
Projekt_aranacji_wg_pracowni_Oshi
Łódź Design Festival: 10 000 m2 designu
1380474_343655992438185_211348372_n
Fashion Week/Fast Fashion 2013 (foto)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*