lodzgamesuitt5 listopada w Hali Expo-Łódź odbędzie się druga edycja Game Summit. To  konferencja, na której będą mogli spotkać się polscy producenci gier z przedstawicielami instytucji i podmiotów, które mają środki, by finansować ich projekty.

Podczas tego wydarzenia inwestorzy dowiedzą się, co to jest gamedev, jak mogą wesprzeć tę branżę i co dzięki temu mogą osiągnąć. Producenci gier z kolei zgłębią tajniki finansowego świata, dzięki wykładom i szkoleniom prelegentów opowiadających o sposobach pozyskiwania środków finansowych i inwestorów. Poza dużą dawką wiedzy branżowej, to także fantastyczne miejsce do wymiany poglądów.

Aby zwiąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować.

Program

9:00 Rejestracja uczestników konferencji
10:00 Łódź „ziemią obiecaną” dla branży gamedev. Uroczyste otwarcie konferencji
10:05 Łódzkie Centrum Gier dla twórców z nietuzinkowymi pomysłami
Sebastian Białek / koordynator projektu Łódzkie Centrum Gier
10:20 Technologie gier i symulacji
Dominik Szajerman / Politechnika Łódzka
10:35 Współpraca gamedevem z firmami IT ze strony Centrum Technologii Informatycznych
Przemysław Sękalski / CTI
10.45 Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna przyciąga branżę gamedev
Aleksandra Suszczewicz / Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna
11:00 Najnowsze technologie na wyciągnięcie ręki
Remigiusz Chrzanowski / Dell
11.25 Przerwa

11.40 Dlaczego Indie mogą być atrakcyjne dla polskiego developera? Porównanie rynków i zakresu inwestycji.
Rafael Budnik / Game Developer
12:00 Inspiracje ze świata. Czyli o współpracy inwestorów i twórców gier w Europie Zachodniej
Tomasz Mleko / HyperBees
12:20 Inspiracji ze świata ciąg dalszy. Czyli o współpracy inwestorów i twórców gier na Dalekim Wschodzie
Łukasz Chmielewski / Game Developer
12.40 Przerwa

13:00 Kiedy inwestor chce inwestować?
Tomasz Szulgo / InQbe
13:20 Jak pozyskać fundusze dla nowej firmy na produkcję gry?
Tomasz Tomaszewski / Crunching Koalas
13:40 SUPERHOT. Kickstarter z praktycznej perspektywy małego polskiego zespołu.
Piotr Iwanicki / SUPERHOT
14:00 Jak pozyskiwać środki na niezależne projekty?
Agnieszka Bogucka / Crowdangels.pl
14:20 Korzyści płynące ze Smart Cloud.
Piotr Bedyński / IBM
14:40 Wsparcie finansowe i podatkowe dla twórców gier i inwestorów.
Joanna Prokurat / kancelaria Wardyński i Wspólnicy
15:00 Zjawisko e-sportu w kontekście branży gier.
Mariusz Mucha / wiceprezes stowarzyszenia SC2
15.20 Przerwa

15:40 Co ty wiesz o gamedev? Co ty wiesz o inwestowaniu?
Sebastian Białek / Łódzkie Centrum Gier, Tomasz Mleko / HyperBees, Sebastian Wojciechowski / Epic Games, Tomasz Szulgo / InQube
16.00 Podsumowanie konferencji. Pożegnanie gości.
Sebastian Białek / koordynator projektu Łódzkie Centrum Gier

Warsztaty

10.00 Projektowanie gier wideo – jak wygląda w praktyce?
Jacek Brzeziński / Techland
11.15 Warszawa 1935
Ernest Rogalski / Newborn
12.30 Jak stworzyliśmy Createrrie? Czyli jak powstała produkcja pozwalająca na tworzenie własnych gier.
Jakub Duda / Incuvo
13:45 Rzeczywistość wirtualna – nowy kierunek marketingu, na przykładzie wybranych projektów agencji UNIT9
Maciej Zasada / Le Polish Bureau (UNIT9 Interactive Company)

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Nowe żywiołowe zajęcia, warsztaty pobudzające wyobraźnię i HAPPY HOURS za 1 zł w EC-1
Twórczy Księży Młyn – V edycja targu
PLAKAT_FOLKOWE_2016
Międzynarodowy Festiwal Twórczości Młodych „Folkowe Inspiracje” 2016

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*