Noc_Reklamozercow_2013_PLAKAT15 listopada Silver Screen zaprasza do udziału w 11. edycji Nocy Reklamożerców. Na uczestników pokazu czeka niemal 300 starannie wyselekcjonowanych reklam z całego świata, które po raz pierwszy zostaną zaprezentowane w cyfrowej jakości.

Noc Reklamożerców to unikalna w skali całego świata impreza filmowa, złożona z projekcji starannie wyselekcjonowanych reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy organizowane od ponad 30 lat, w 40 krajach. W tym roku w Polsce Noc Reklamożerców odbędzie się po raz 22, a w kinach sieci Multikino po raz 11! Co ważne tym razem po raz pierwszy dla polskich Reklamożerców program zostanie wyemitowany nie jak dotychczas z DVD lecz z cyfrowych plików (DCP) z wykorzystaniem nowoczesnych, kinowych projektorów cyfrowych!  Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców bierze udział ponad 5000 tysięcy fanów reklamy i dobrej zabawy. W tym roku na uczestników czeka bardzo bogaty program, dzięki któremu w trakcie jednej nocy będą mogli zobaczyć prawie 300 reklam.

W wydarzeniu mogą uczestniczyć osoby, które ukończyły 18 lat. Multikino tak samo, jak w ubiegłych latach przygotowało dodatkowe atrakcje. W salach odbędą się konkursy z nagrodami, a w kinowych barach na Reklamożerców będą czekały specjalne oferty – wybrane przekąski oraz napoje będą w atrakcyjnych cenach.

Program Nocy Reklamożerców 2013:

Start: 21:00
•    5 godzin super zabawy
•    prawie 300 reklam z 50 Państw
•    Po raz pierwszy reklamy w cyfrowej jakości (program gramy z cyfrowych plików, z wykorzystaniem cyfrowych projektorów kinowych)

•    wielkie kino w reklamie: Nowa Fala, Kino Drogi, James Bond
•    kraje Europy Środkowej wciąż w awangardzie kreatywności: Ukraina, Białoruś, Rosja, Kazachstan, Węgry, Serbia i Słowacja
•    pierwszy raz wśród reklamożerców: Belize i Jamajka
•    George Clooney nie reklamuje tylko Nespresso
•    pomimo dramatycznych wydarzeń Egipt nadal oazą kreatywności
•    eksplozja humoru w reklamach autralijskich i nowozelandzkich
•    wspaniałe produkcje reklamowe prezentowane przez Advertising Producers Association
•    to było tak niedawno, czyli Reklama rosyjskiej kiełbaski Cherkashin
•    niezminnnie klasyka reklamożerców: Bob i jego Fiat 131, duuuuże butelka Perrier i muchobójczy Super Timor i zaraźliwa czekolada Leo

Ceny biletów na Noc Reklamożerców 2013:

normalny – 39,00 zł
ulgowy z ważną legitymacją studencką lub uczniowską (18+) – 29,00 zł
grupowy (pow.15 os. w kasie kina) – 29,00 zł

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Premiery kinowe – marzec 2022
2014-03_300_406
ENEMEF: miniMaraton 300
nockina
17. edycja Nocy Kina

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*