Rozwijający się w Polsce w bardzo szybkim tempie rynek profesjonalnych muraw sportowych jak również rosnący poziom profesjonalizmu w tej dziedzinie skłonił nas do organizacji imprezy o charakterze targów branżowych. Dodatkową inspiracją i wzorem są również podobne imprezy  odbywające się od wielu lat na rynkach wysoko rozwiniętych w tej dziedzinie,  np. w Wielkiej Brytanii. Mają one stanowić platformę współpracy dla operatorów obiektów, użytkowników oraz firm zajmujących się profesjonalnie murawami sportowymi.

Pierwsza edycja tej imprezy pod nazwą MURAWA 2019 odbędzie się w dniach 28-29 listopada 2019 roku w hali Atlas Arena w Łodzi.

Formuła imprezy opiera się na współpracy B2B, ale oczywiście nie wyklucza uczestnictwa osób zaangażowanych w działalność w dziedzinie muraw sportowych.  Do uczestnictwa zaproszeni są groundsmani i greenkeeperzy zajmujący się każdym rodzajem murawy sportowej, firmy branżowe, operatorzy stadionów, ośrodki sportu i rekreacji, operatorzy boisk miejskich, gminnych i szkolnych. Jak również właściciele i operatorzy pól golfowych, jednostki budżetowe zajmujące się utrzymaniem obiektów sportowych, kluby i związki sportowe, architekci, firmy usługowe, wykonawcy obiektów sportowych i wreszcie instytucje naukowe i badawcze.

W ramach imprezy, poza możliwością szerokiej prezentacji swojej oferty przewidujemy organizację paneli dyskusyjnych oraz prelekcji prowadzonych przez zaproszonych gości. Zaproszenie do udziału w imprezie kierujemy do osób i organizacji z Polski jak również spoza granic kraju.

Targi Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenCONTRACTING

Podczas targów zaprezentują się producenci i dystrybutorzy nasion, roślin, drzew i krzewów, nawozów, środków ochrony roślin, podłoży ogrodniczych, narzędzi, oraz producenci
i dystrybutorzy sprzętu.

Atutem targów będą odwiedzający czyli właściciele sklepów ogrodniczych, przedstawiciele hipermarketów, centrów ogrodniczych, spółdzielnie mieszkaniowe, deweloperzy kwiaciarnie oraz administratorzy obiektów.  Targi odwiedzą firmy świadczące usługi projektowania i wykonywania ogrodów, architekci krajobrazu oraz reprezentanci gminnych i miejskich zarządów zieleni. Podczas targów odbędą się imprezy towarzyszące. Specjaliści podzielą się wiedzą z zakresu prezentacji roślin i sprzedaży w centach i sklepach ogrodniczych oraz przedstawią swoje doświadczenia w ich pielęgnacji. 

Termin targów został wybrany po konsultacjach z wystawcami jako idealny moment na podjęcie decyzji zakupowych – kontraktacyjnych. Wszelkie nasze działania są ukierunkowane na zapewnienie korzyści biznesowych dla wystawców i odwiedzających stąd też nasze motto: „Łączymy biznes ogrodniczy”. Jesteśmy przekonani, że targi GardenContracting na stałe wpiszą się w kalendarz branży. Niewątpliwą zaletą tego wydarzenia  poza terminem jest dogodna lokalizacja w centrum Polski. Udział Wystawców pozwoli potencjalnym odbiorcom na dostęp  do pełnej oferty produktów z niemal każdego segmentu branży.

Połączenie obu imprez spowoduje rozszerzenie oferty o nowe ciekawe aspekty branży ogrodniczej, a przede wszystkim zwiększy frekwencję wśród biznesowych gości targów. Poza tym chcemy zaprosić na targi – oprócz właścicieli centrów, hurtowni ogrodniczych i kupców sieci marketów – również sklepów ogrodniczych i kwiaciarni, osoby reprezentujące administracje nieruchomości, spółdzielnie mieszkaniowe, deweloperów oraz administratorów obiektów sportowych czy osoby odpowiedzialne za konserwacje i pielęgnację boisk. Nawiązanie współpracy partnerskiej z Gospodarstwem Szkółkarskim „Ciepłucha” sprawi, że nasi zwiedzający będą gośćmi Partnera i odwrotnie.

W tym roku gościmy firmy z Holandii, Niemiec, Polski, Turcji, Wielkiej Brytanii i Włoch.

Wstęp dla odwiedzających branżowych jest bezpłatny.

 

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
pogotowie
Pogotowie Kolędnicze
na_styku_kultur
Regiony Turystyczne Na Styku Kultur 2010
Raban – Festiwal Gier Miejskich

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*