Trzecia edycji MODOPOLIS – Forum Mody Polskiej, zaplanowana na 6-7 listopada w Fabryce Sztuki w Łodzi, odbędzie się w zmienionej formule. Piątkowa część programu przebiegnie zgodnie z planem. Wydarzenia sobotnie przeniosą się do sieci. 

– Bardzo zależało nam na bezpośrednim spotkaniu uczestników, bo właśnie rozmowa i wymiana doświadczeń to największa siła naszego forum – mówi Aleksandra Dudek, producentka MODOPOLIS. – Zrobimy wszystko, żeby zachować jak najwięcej z tej atmosfery – zapewnia. 

Trzecia edycja Forum Mody Polskiej to dwa dni paneli i warsztatów, rozmowy o transparentności marek, projektowaniu bez wykluczania i o wartościach, które pozwalają rozwinąć modowy biznes lub przetrwać kryzys. Nie zabraknie praktycznych porady ekspertów.

W piątek, 6 listopada, Mariola Borowska poprowadzi online warsztat „Jak dobrze żyć z wujkiem Google?”. Pozostałe wydarzenia zaplanowane na ten dzień odbędą się w Fabryce Sztuki w Łodzi, a będą to warsztat Agaty Rudnickiej: „Potrzeby i oczekiwania konsumenta w świecie zrównoważonej mody”, otwarcie MODOPOLIS oraz panel „Od fast fashion do… – kierunki rozwoju branży odzieżowej”, w którym jako goście wezmą udział: Anna Miazga (LPP), Ewelina Antonowicz (Fashion Revolution), Małgorzata Koszewska (Politechnika Łódzka).

Drugiego dnia forum, w sobotę 7 listopada, MODOPOLIS przenosi się do internetu, zarówno warsztaty dla zarejestrowanych użytkowników, jak i otwarte dla publiczności panele, dostępne będą na profilu facebookowym MODOPOLIS.

Tego dnia uczestnicy będą rozmawiać o rozwijaniu marki modowej w warunkach nowej ekonomii, w czasie warsztatów prowadzonych przez Bartosza Ladrę, stratega biznesu, współzałożyciela marki Elementy. Z kolei Michał Koszek – stylista i dziennikarz  znany z publikacji, dla takich tytułów jak „Vogue Polska”, „Glamour”, „Elle Singapore”, „Wysokie Obcasy”, czy „Fashion Magazine” – podpowie, jak przygotować profesjonalną sesję mody.

W sekcji panelowej Dorota Stępniak będzie rozmawiać na temat wartości, które pozwalają przetrwać kryzys. W dyskusji wezmą udział Grzegorz Słupianek (ART DRESS), Kamila Kończak (Big Picture), Julia Turewicz (NAGO).

Z kolei panel „Pionierzy” prowadzony będzie przez Tomasza Armadę, który do dyskusji zaprosił swoje autorytety, przedstawicieli różnych pokoleń projektantów z różnych miast Polski i świata, o bardzo różnych doświadczeniach i drogach zawodowych.

Ważnym elementem programu tegorocznej edycji MODOPOLIS jest też projektowanie bez wykluczania. Tematowi temu poświęcone będą zarówno warsztaty, jak i panel prowadzone przez Agatę Etmanowicz, które pozwolą na proces projektowania, produkcji, a nawet komunikowania marki spojrzeć z perspektywy jej odbiorców, którzy często zderzają się z barierami, jakie stawia przed nimi sektor mody. 

– W związku z  tym, że warsztat ma szczególny charakter, a przenosimy go do Zooma, musieliśmy nieco zmienić jego formułę, umożliwiającą pracę w mniejszych grupach – mówią organizatorzy i proponują cztery nowe terminy: dwa w niedzielę (o g. 11.00 i 13.00) oraz dwa we wtorek  (o g. 10.00 i 17.00).

Odbywające się po raz trzeci FORUM MODY POLSKIEJ – MODOPOLIS to branżowe spotkania niezależnych projektantów i producentów. Jest to miejsce wymiany myśli oraz integracji i promocji polskiej branży mody. Organizatorzy największy nacisk kładą na edukację i rozwój modowych biznesów.

Szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny dla uczestników można znaleźć na stronie www.modopolis.pl. Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Miasta Łódź.

 

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
537080_583357771722165_1802090169_n
Initiation Łódź 2013 – informacje
dni_kariery
Dni Kariery 2010 w Łodzi
towary
X Towary w Łodzi

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*