laluszki– Od kiedy włoski Vogue wydał numer, w którym zamiast modelek wystąpiły Barbie, wszyscy wiedzą, że lalki są w modzie. Ale plastikowym pięknościom wyrosła konkurencja, polskie Laloushki mają w sobie tyle wdzięku, że wróżymy im międzynarodową karierę – taki artykuł ukazał się w miesięczniku “Twój Styl” w 2011 roku. Od tamtego czasu “najlepiej ubrane lale w mieście” jak głosi napis na ich metkach, zdobyły prawdziwą sławę.

Galeria Łódzka, która wyznacza trendy i podąża za nowinkami ze świata mody postanowiła zaprosić do siebie LALOUSHKĘ jako gwiazdę wydarzenia “Doll House – pokaz mody spod igły”, które odbędzie się w dniach 9-10 marca 2013 roku. Laloushka pojawi się na bilboard’ach tegorocznego spotkania z modą w Galerii Łódzkiej, będzie także maskotką pokazów. Limitowaną wersję tej niezwykłej szmacianej lalki będzie można  wygrać w licznych konkursach. W sobotę klienci Galerii Łódzkiej będą mogli spotkać się z autorką Laloushek Martą Hryniak, która opowie o historii niezwykłych lalek celebrytek. Przez cały weekend będzie można oglądać pokazy mody z udziałem marek obecnych w centrum, tym razem jednak w niezwykłej, unikatowej odsłonie i zaskakującej scenografii.

– Ponieważ gościem specjalnym i gwiazdą pokazów będzie LALOUSHKA, Galeria musiała stworzyć jej przyjazne warunki, dlatego scenografia wybiegu mody zamieni się w słodki dom dla lalek, a widzowie pokazów będą mogli podziwiać najnowsze trendy w wyjątkowej stylizacji modelek i modeli – zdradza dyrektor Galerii Łódzkiej, Beata Stefańska.

LALOUSHKA lubi otaczać się gwiazdami, dlatego Karl Lagerfeld został reżyserem jej mini pokazu w świecie lalek, w specjalnej gablocie na terenie Galerii Łódzkiej, a pokazy mody poprowadzą gwiazdy telewizji Anna Wendzikowska, dziennikarka programu “Dzień dobry TVN” i Mateusz Szymkowiak, prezenter programu TVP2 “Pytanie na śniadanie”. Nie zabraknie atrakcji dla dzieci, które będą mogły kreować własne kolekcje podczas warsztatów ze specjalistami ze świata mody.

W niedzielę ,10 marca Galeria Łódzka zaproponuje także swoim klientom zakupy w promocyjnych “cenach szytych na miarę”. Tego dnia sklepy, które zaproponują rabaty zostaną oznaczone specjalnymi naklejkami z napisem “LALOUSHKA tnie ceny i poleca”.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
infograf
CaseWeek — największy cykl warsztatów inżynierskich również w Łodzi
Poznaj Bałuty – gra uliczna i festyn
kpop
K-Pop – Music Bank Flashmob

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*