Plakat_Marketing_ChallengeNajwiększa marketingowa bitwa z melodią w tle, czyli Marketing Challenge po raz dziewiąty. 9 maja teren Łodzi przerodzi się w pole marketingowych starć przepełnionych muzyką.

Cyklicznie odbywająca się w naszym mieście gra miejska Marketing Challenge to impreza organizowana przez Studenckie Koło Naukowe MarkeTEAM. Dla kogo? Dla studentów, którzy chcą sprawdzić swoją wiedzę z zakresu marketingu w praktyce. Każdego roku trzyosobowe ekipy uczestników wykonują zadania w większości polegające na studiach przypadków, które pokazują ich w znajomość innego obszaru, łącząc dobrą zabawę z rozwojem osobistym. Pozwala to na wykorzystanie wiedzy w praktyce. Jednak, aby móc to zrobić, uczestnicy poruszają się po mieście w poszukiwaniu kolejnych lokalizacji, w których czekają na nich zadania. Nie mogą pokonywać trasy niczym innym niż komunikacja miejska i własne nogi.  Co zrobić, żeby wygrać? Posiadać wiedzę, umieć zarządzać swoim czasem i zespołem, potrafić pracować w grupie i pod presją czasu, posiadać orientację w terenie oraz ogromne pokłady kreatywności i entuzjazmu.

Historia Marketing Challenge sięga 2007 roku, kiedy odbyła się pierwsza edycja konkursu. Wszystkie edycje oparte były na konkretnej tematyce z zakresu marketingu. W poprzednich latach uczestnicy zmierzyli się m.in. z zagadnieniami marketingu internetowego, eventowego, modern marketingu, a w zeszłym roku zmagali się marketingowymi wojnami. Każda kolejna edycja cieszy się coraz większym zainteresowaniem – zarówno wśród studentów, jak i znanych firm o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym. Obserwując ten trend i wciąż rozwijając projekt, organizatorzy gry podjęli decyzję, że dziewiąta edycja Marketing Challenge tak jak poprzednia będzie edycją ogólnopolską, a jej motywem stała się muzyka, co odzwierciedla nazwa “The sound of marketing”. Celem zespołu MarkeTEAM jest ukazanie uczestnikom, jak istotną rolę w marketingu odgrywają jingle reklamowe czy muzyka wykorzystywana w kampaniach firm. Dlatego też obszary tematyczne zadań dotykać będą zagadnień z zakresu muzycznych hitów internetu, strategii PR-owych wytwórni muzycznych, charakterystycznych jingli reklamowych, niekonwencjonalnych działań z wykorzystaniem muzyki oraz wszelkich innych praktyk i trendów związanych z tegoroczną tematyką gry. Dodatkowo organizatorzy chcą pokazać swoje akademickie miasto jako pełne interesujących, niestandardowych miejsc, które warto zobaczyć.

Partnerami tegorocznej edycji Marketing Challenge zostali m.in. Lidl, Smart Bank, InClick, Skanska oraz questus. Współpracujące firmy gwarantują projektowi wsparcie finansowe, barterowe oraz przede wszystkim merytoryczne biorąc udział np. w przygotowaniu czy ocenianiu zadań.

Do udziału w grze mogą przystąpić studenci wszystkich kierunków i uczelni w Polsce. MarkeTEAM podkreśla, że każdy w ich turnieju zostaje nagrodzony i nie liczy się tylko i wyłącznie wiedza z zakresu marketingu, ale również kreatywność, zarządzanie czasem, czy orientacja w terenie. Ważnym jest jednak, że 3-osobowe zespoły muszą zarejestrować się na stronie internetowej turnieju www.challenge.marketeam.pl. Rejestracja już trwa i ilość miejsc jest ograniczona, więc do boju!

Więcej informacji na naszej stronie challenge.marketeam.pl, Fan Page www.facebook.com/Marketing.Challenge. W razie pytań: gra @marketeam.pl

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
plasterkultury
Plastry Kultury 2016 – nowe miejsce
XII Giełda Biletów i Pamiątek Komunikacji Miejskiej
3.SFF_grafika
Food trucki przez trzy dni na Piotrkowskiej 217

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*