sukcesjaWłoski multibrand Piazza Di Moda oraz nowy koncept Piazza Di Moda Young zadebiutują w Łodzi. Sklepy zostaną otwarte w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja, które powstaje u zbiegu al. Politechniki i ul. Rembielińskiego. W ostatnich tygodniach umowę z Sukcesją podpisała także firma CCC, a H&M zwiększyła powierzchnię swojego sklepu.

Piazza Di Moda to największe w Polsce centrum mody włoskiej, skupiające ponad 60 wyjątkowych marek, m.in. Tombolini, Santoni, Pal Zileri, czy Seventy. Multibrand oferuje w krótkich seriach: odzież, obuwie oraz szeroką linię dodatków i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci w cenach niższych niż we włoskich butikach. Klienci Piazza Di Moda będą mogli skorzystać z darmowych porad stylistów, którzy dopasują najbardziej wyrafinowany ubiór.

Moda włoska dla młodych – Piazza Di Moda Young
Piazza Di Moda Young to nowa marka na polskim rynku. Kieruje swoją ofertę z odzieżą włoską wysokiej jakości do młodych, świadomych własnego stylu osób. W salonie dostępne będą kolekcje kilkunastu marek, m.in. Viu, Sorbino oraz Exibit w zupełnie odmiennych stylach. Od sportowego po biznesowy. Tak, aby zaspokoić potrzeby wielu klientów. W Sukcesji powstanie drugi w Polsce butik Piazza Di Moda Young.
– Multibrand Piazza Di Moda oraz Piazza Di Moda Young to kolejne marki, które zadebiutują w Łodzi, wpływając na atrakcyjność oferty Sukcesji. Należą do nich również: Briju, Świat Zabawek, Sports Direct, iDream, Pako Lorente, Zaps oraz Mount Blanc – mówi Damian Sudół, dyrektor do spraw wynajmu.

CCC i H&M – z dużymi powierzchniami w Sukcesji
Sieć CCC – lider polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia, który niedawno dołączył do grona najemców Sukcesji, zajmie lokal o powierzchni blisko 700 m2. Będzie to jeden z większych butików tej sieci w Łodzi. Marka oferuje klientom szeroką ofertę obuwia w atrakcyjnych cenach. W okresie jednego sezonu firma produkuje blisko trzy tysiące wzorów obuwia i torebek.
Ponadto szwedzka firma H&M zwiększyła powierzchnię najmu w Sukcesji o blisko 500 m2. Teraz, na dwóch poziomach galerii handlowej, zajmie łącznie 2 256 m2. Od czasu założenia w 1947 roku, spółka stała się jedną z największych firm modowych na świecie, aktualnie obecną na około 50 rynkach. W Polsce, od 2003 roku otwartych zostało już 136 sklepów H&M, w których pracuje ponad 3 000 osób.

Sukcesja zaproponuje łodzianom bogatą ofertę sklepów oraz komfortową strefę rozrywkowo-rekreacyjną, m.in. z najnowocześniejszym w Polsce kinem sieci Helios, klubem fitness oraz kręgielnią. Otwarcie Sukcesji zaplanowane jest na III kwartał 2015 roku.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
viva_litalia_20150921_1049638961
IV Festiwal Viva L’Italia (foto)
zlotanitka2010
Złota Nitka 2010 – finaliści
IMG_8924_kopiuj
Obchody 112. rocznicy Rewolucji 1905 r. (foto)
1 Komentarz
  • Jarosław
    25 lutego 2015 at 11:29

    Na razie aż takiego bogactwa oferty nie widać, ale zobaczymy po otwarciu. I ciekawe, jaki klub fitness w końcu będzie, bo chodzą słuchy, że Pure Jatomi zrezygnowało z Sukcesji.

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*