Agencja kreatywna Oxymoron walczy ze stereotypami i zachęca Łodzian do przyjmowania szczepionki przeciw koronawirusowi.

Na skrzyżowaniu Zielonej i Strzelców Kaniowskich w Łodzi pojawił się billboard z ogromną strzykawką i napisem “Nie bójcie się*, prawdziwa strzykawka jest mniejsza”. W ten obrazowy sposób Agencja Kreatywna Oxymoron chce przekonać łodzian do rejestracji na szczepienia.

To odpowiedź na duży społeczny problem. Według ostatnich badań zaledwie 60% respondentów wyraża chęć szczepienia, a 20% deklaruje, że nie zamierza się szczepić. Ta smutna statystyka stawia pod znakiem zapytania kwestię nabycia przez polaków zbiorowej odporności.

“Wszyscy czekamy na normalniejsze czasy, dlatego wyszliśmy do Łodzian z prostym komunikatem: “Nie bójcie się, prawdziwa strzykawka jest mniejsza”. Billboard ma sprowokować do myślenia i pokazać absurdalność zarzutów wobec szczepionki, raczej nikt z nas nie zmieni się w mobilny przekaźnik sieci 5G. My tym billboardem mówimy “Zobacz, to tylko strzykawka, nic tu nie jest ściemnione, nie ma w niej żadnych chipów od jaszczurów z kosmosu.”- wyjaśnia Jan Moryń z agencji Oxymoron.

“Podejmowanie tematów ważnych społecznie to dla nas nie pierwszyzna. W przeszłości mówiliśmy o problemie właścicieli czworonogów, którzy uporczywie nie sprzątają nieczystości po swoich pupilach.” – dodaje Jan. “Innym razem podnieśliśmy temat dopalaczy, których negatywnego wpływu na ludzi nie da się kwestionować.”

Gigantyczna strzykawka przyciąga uwagę przechodniów, którzy chętnie uwieczniają ją na fotografiach i pozują na jej tle. Czas pokaże czy przekona niezdecydowanych do zaszczepienia się.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
20161022_112331
Foto Dej 2016: Biała Fabryka (foto+wideo)
plansza_2
Pomnik Armii Krajowej w Łodzi (wizualizacja)
energia_053
Energia Kultury 2010: Koncerty Depeche Mode najlepsze (foto+wideo)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*