Łódzkie „Internety” ruszyły w miasto (foto)

Agencje marketingu internetowego i firmy technologiczne z Łodzi połączyły siły i pomogły osobom potrzebującym i samotnym. Akcję „Internety mają serce” zorganizowały: Accenture, Bluerank, Cybercom, Echo Marketing, Exaco, Grupę TOYA, Hycom i Kamikaze.

Zaczęli w centrum Łodzi. Przy ul. Piotrkowskiej stanął mobilny Food Truck. Pracownicy łódzkich firm częstowali gorącą grochówką. Chcieli w ten sposób wesprzeć osoby samotne i potrzebujące. – To bardzo miłe, szczególnie przed świętami – dziękowali gości. Oprócz posiłku, osoby potrzebujące otrzymały ciepłą odzież.

Po kilku godzinach przy ul. Piotrkowskiej, Food Truck przemieścił się do świetlicy – placówki schroniska im. Brata Alberta przy al. Piłsudskiego, a potem odwiedził młodszych mieszkańców Łodzi w Świetlicy Podwórkowej przy ul. Pomorskiej. Pracownicy agencji przekazali zdrową, wartościową żywność, zabawki, przybory szkolne, ale też paczki ze słodyczami. W akcji „Internety mają serce” pomoc uzyskało około 400 łodzian.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *