Karty Turystyczne zapewniające rabaty w jednej, korzystnej finansowo płatności przy wstępie do kilku instytucji kulturalnych to rozwiązanie powszechnie stosowane w turystycznych miasta świata. W Polsce podobne rozwiązania mają już choćby Gdańsk, Lublin, Poznań czy Warszawa – od nowego roku do tej listy dołączy Łódź.

Naszym podstawowym celem jest ułatwienie korzystania oferty turystycznej Łodzi i możliwość przedłużenia pobytu turystów w naszym mieście” – mówi Tomasz Koralewski, prezes Łódzkiej Organizacji Turystycznej – „Turysta będzie mógł wybrać czas ważności karty w przedziale od 24 do 72 godzin, opłacić koszt aktywacji karty, a następnie korzystać już bezpłatnie lub minimum z 50% rabatem z oferty atrakcji turystycznych takich jak łódzkie ZOO z Orientarium, muzea czy EC1. Dodatkowo zaoferujemy konkretne rabaty u wybranych Partnerów noclegowych i gastronomicznych. W przypadku wykorzystania pełnej oferty turyście na pewno się to znacząco opłaci. Dodatkowo w szczytowych okresach natężenia ruchu turystycznego nasi goście będą mogli uniknąć uciążliwych kolejek”.

Łódzką Kartę Turysty będzie można kupić online na portalu turystycznym www.lodz.travel, w punktach informacji turystycznej (choćby na Piotrkowskiej 28) oraz w recepcjach wybranych hoteli i obiektów noclegowych. Można będzie ją aktywować natychmiast lub w wybranym przedziale czasowym. Elementem składowym dostępnym na Karcie Turysty będzie możliwość dokupienia biletu turystycznego na cały system miejskiej komunikacji po Łodzi w cenie 12 zł / 3 dni (bilet normalny) lub 6 zł / 3 dni (bilet ulgowy).

Dla takich produktów turystycznych jak ZOO, gdzie już wkrótce otworzy się Orientarium wejście w program jakim jest Łódzka Karta Turysty jest naturalnym krokiem w celu pozyskania klienta” – mówi Arkadiusz Jaksa, prezes Miejskiego Ogrodu Zoologicznego – „Orientarium będzie z pewnością jedną z czołowych atrakcji miasta i głównym motywem dla wielu przyjazdów do Łodzi. Ważne jest zatem aby ruch turystyczny tu wykreowany spróbować jak najszerzej rozłożyć na całe miasto, wydłużając w ten sposób pobyt turystów i dając im szansę na zostawienie większej ilości pieniędzy. Dla gości budżetowych jest to też opcja pozwalająca nieco oszczędzić”.

Łódzka Organizacja Turystyczna już teraz zaprasza wszystkie firmy oraz instytucje zainteresowane dołączeniem do projektu. Próg technologiczny wejścia nie jest wysoki, wystarczy posiadać urządzenie z systemem Android z dostępem do Internetu poprzez które będzie prowadzona weryfikacja kart. Warunkiem jest też zaproponowanie rabatu na usługę lub produkt istotny z punktu widzenia turysty. W przypadku zaoferowania wejścia bezpłatnego dopracowywana będzie zasada rekompensaty dla Partnera ze strony ŁOT.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Brak kreacji na bal karnawałowy? Pomoże Łódzkie Centrum Filmowe (foto)
punktdlalodzi
Plaster Łódzki z Punktem dla Łodzi (foto)
IMG_0275
Juwenalia 2013: Pochód studentów na Piotrkowskiej (foto+wideo)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*