Łódź Jungle Web 2019

11 i 12 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu łódzkiego odbędzie się łódź Jungle WEB 2019. To największa ogólnopolska konferencja marketingowa w całości organizowana przez studentów z SKN MarkeTEAM.

Interesujesz się światem marketingu i tym co się w nim aktualnie dzieje? Chcesz poszerzyć swoją wiedzę oraz kwalifikacje w oczach przyszłych pracodawców? Potrzebujesz zaczerpnąć inspiracji od ludzi, którzy przez lata zdobywali doświadczenie w branży? Jeśli choć raz odpowiedziałeś „TAK!”, to Twoja obecność na tym wydarzeniu jest obowiązkowa‼️

Na tegorocznej edycji będziecie mieli szansę spotkać takie osobistości jak:

9:15-9:50 Angelika Chimkowska z tematem: Silna marka na LinkedIn, czyli jak budować wiarygodność i zaufanie w biznesie.
10:00-10:45 Michał Sadowski: Q&A
10:55-11:30 Michał Kasprzyk z tematem: Podcasty w marketingu – jak wskoczyć na falę zanim będzie za trudno.
11:40-12:15 Łukasz Pietrowski z tematem: YT – drugie GOOGLE czyli poznaj możliwości marketingowej dżungli.
12:35-13:10 Cezary Stacewicz z tematem: Jak tworzyć sexi treści w sieci na podstawie Virality.
13:20-13:55 Karolina Bielawska – Copywriting w reklamie internetowej, czyli jak sprzedawać online w czasach, gdy nikt nie zwraca na Ciebie uwagi.
14:05-14:40 Adam Dębski z tematem: Scenariusz to nie wszystko, czyli 6 sposobów na budowanie i aktywizowanie społeczności w chatbocie.
14:50-15:25 Łukasz Głombicki – Świat kontra algorytmy. Jak tworzyć treści na FB, IG i YT, by ktoś je zobaczył.
15:35-16:25 Kamil Kozieł z tematem: O storytellingu – kiedy reklama staje się sztuką.
Warsztaty natomiast przeprowadzą dla Was:

8:30-10:00
1. Klaudia Włodarczyk – Social Media Care, czyli o komunikacji i obsłudze klienta w social media.
2. Michał Moneta – Recycling contentu – jak wykorzystywać treści w sposób ekologiczny i nie marnować zasobów?
10:05-11:35
1. Łukasz Zakrzewski – Najważniejsze narzędzie do rozwoju firmy, organizacji i marki osobistej – czyli Monitoring Internetu z Brand24.
2. Adrian Sęk – A komu to potrzebne?” Rola insightu konsumenckiego w planowaniu działań marketingowych.
11:40-13:10
1. Artur Brynkiewicz i Agnieszka Dygas – Kilka słów o sile Google Ads, czyli dlaczego warto promować swój biznes w internecie.
13:15-14:45
1. Justyna Izydorczyk – Zostać accountem i nie zwariować, czyli jak odnaleźć się w życiu agencji.

Nie mogłoby też zabraknąć strefy rozrywki! Jesteśmy przekonani, że każdy znajdzie coś dla siebie oraz będzie miał chwilę na odpoczynek i rozmowę z uczestnikami konferencji. W tym roku wydarzenie podzielone zostało na dwa dni: DZIEŃ PIERWSZY – prelekcje (11 kwietnia), DZIEŃ DRUGI – certyfikowane warsztaty (12 kwietnia)

Zarejestruj się już teraz – https://jungleweb.evenea.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *