4.rajtZ okazji świąt mamy dla Was konkurs, w którym możecie zdobyć jednen z dziesięciu sztuk Rajtuz Miejskich produkowanych przez Gabriellę. Wystarczy, że wyślecie maila na adres konkurs@plasterlodzki.pl. W temacie maila wpiszecie “Rajtuzy”, w komentarzu podacie swoje imię i nazwisko, a także podacie rozmiar rajtuz.

Zabawę zakończymy 20 grudnia o godz. 22, powiadomimy o wygranej drogą mailową.

Biorąc udział w konkursie znasz jego regulamin

konkurs zakończony, rajtuzy otrzymały osoby, których maile rozpoczynają się od katarzynaant… mrs.domaga… amakuo… annaolcz… kangus… pat.past… wojcikzi… zuzanna.pio… martynasw… i wolnick… Zostały o tym fakcie poinformowane.

O Rajtuzach Miastowych:
Ukazuje się nowy produkt inspirowany Łodzią – Rajtuzy Miastowe.
Na opakowaniu czytamy: „Hej, dziewczyno z miasta! Tadeusz Kościuszko puszcza do Ciebie oko z cokołu, plac Wolności wiruje, stajnia jednorożców pulsuje kolorami, parki zielenieją, Manufaktura kusi zakupami, a fabrykanckie wille i kamienice zdają się nucić piosenkę o dzieweczkach jak anioł, co przędą niteczki… To magia miasta! Daj się jej ponieść! Nieważne, czy pędzisz rikszą przez Pietrynę, korzystasz z migawki, biegniesz, idziesz, czy jedziesz rowerem miejskim. Ważne, że trasa podróży wiedzie przez Łódź, a na nogach masz rajtuzy miastowe!”. Opisano tu prawie wszystkie obrazki, które znajdziemy na rajtuzach. Oryginalność projektu polega na pozornym chaosie, sąsiedztwie najważniejszych miejsc Łodzi tuż obok siebie – z pominięciem topografii miasta, za to z dużą dozą humoru. W mieście dużo się dzieje, a na Rajtuzach Miastowych widać to najlepiej.

Od poprzednich projektów marki znanej już łodzianom i łodziankom Rajtuzy Miastowe różni oczywiście design – Łódzka Fabryka Rajstop Gabriella stawia na oryginalne projekty. Rajtuzy mają modny, popielaty kolor, a rysunki, które zapełniają je od stóp aż do ud, mają czarne krawędzie, trochę jak z dziecięcej malowanki, trochę jak z komiksu. Miastowe są grubsze niż poprzednie rajtuzy lokalne, nie straszny im chłód i wiatr, nadają się więc nie tylko na jesień, ale i na nadchodzącą zimę. Ucieszą się też łodzianki, dla których poprzednie projekty marki były zbyt śmiałe, bo wymagały spódnic i sukienek przed kolano – tym razem wzór umieszczono na całej długości. Rajtuzy Miastowe sprawdzą się jako prezent dla dziewczyn z Łodzi i dla przyjezdnych, jako pamiątka z wizyty w stolicy polskiego włókiennictwa.

O marce:
Gabriella to marka, która znana jest ze swojego przywiązania do włókienniczej historii i tożsamości. Swoje lokalne projekty sygnuje nazwą „Łódzka Fabryka Rajstop Gabriella”. Jej historia to ciekawy przykład rozwoju przemysłu kreatywnego, którego korzenie tkwią głęboko w tkance miasta. To również przykład tego, jak rodzinna firma produkcyjna staje się silną, rozpoznawalną marką.
Firma powstała w 1996 roku w Łodzi, w budynku przy ul. Brzezińskiej, gdzie wcześniej swoją siedzibę miały Zakłady Przemysłu Pończoszniczego „Feniks”. W pierwszych dniach działalności produkcja odbywała się na dwóch maszynach dziewiarskich i koordynował ją tylko jeden pracownik. Obecnie rajstopy marki Gabriella są produkowane na ponad 200 nowoczesnych maszynach dziewiarskich i wykańczane na dziesiątkach specjalistycznych urządzeń. Wiedza, doświadczenie i pasja tworzenia sprawiły, że w ciągu kilku lat mała rodzinna firma została jednym z największych producentów wyrobów pończoszniczych w Polsce.

Inne produkty lokalne marki:
Początkowo produkcja firmy oparta była na produktach klasycznych. Jednak w odpowiedzi na potrzeby klientów, poszerzono ją o ciekawe wzornictwo i linie specjalistyczne. Ważny wizerunkowy przełom w historii marki nastąpił w grudniu 2015 roku, gdy Gabriella stworzyła submarkę lokalną – Łódzka Rajtuza i wypuściła pierwszy lokalny produkt – Rajtuzy z Miasta Łodzi. Rajstopy mające formę zakolanówki, przedstawiały najważniejsze zabytki Łodzi: bramę przy byłych zakładach Izraela Poznańskiego, pomnik Tadeusza Kościuszki na placu Wolności oraz fabryki przemysłowej dzielnicy Księży Młyn. W marcu 2016 roku do sprzedaży trafiły Rajtuzy Fabryczne – cienkie, z motywem drobnej, dymiącej fabryczki. W czerwcu 2016 roku marka wprowadziła do sprzedaży torby bawełniane na ramię, z grafiką przedstawiającą kobiece nogi oraz hasłem „Z Miasta Łodzi się pochodzi” a w marcu 2017 – Rajtuzy Awangardowe, inspirowane twórczością Władysława Strzemińskiego. W listopadzie 2016 roku marka Gabriella zaprezentowała submarkę dedykowaną Warszawie – Rajtuzy Stołeczne w formie zakolanówki, na których zestawiono ze sobą popularne elementy miejskiego krajobrazu – Pałac Kultury i Nauki, pomnik Syrenki oraz Wisłę. W październiku 2017 roku na rynek śląski firma wypuściła Rajtuzy Ślońskie, którymi znów zachwyciła media i opinię publiczną, a przede wszystkim panie śledzące najnowsze modowe trendy – wielkość zamówień złożonych w pierwszych dniach po premierze pozytywnie zaskoczyła właścicieli i pracowników Gabrielli.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Autsajder w Kinie Helios (zakończony)
guszeccy
Weekend w New Yorku (zakończony)
7 uczuć w Kinie Helios (zakończony)
10 komentarzy
  • Olka
    19 grudnia 2017 at 13:55

    …w komentarzu maila…rany 😐

  • Karolina
    16 grudnia 2017 at 20:17

    Karolina Pułanecka, 3

  • Emilia
    16 grudnia 2017 at 17:01

    Emilia Sęczkowska, 5

  • Magdalena
    16 grudnia 2017 at 07:36

    rozmiar 4

  • Klaudia Kowalczyk
    15 grudnia 2017 at 19:58

    Klaudia Kowalczyk, rozmiar 5

  • Agnieszka
    15 grudnia 2017 at 10:44

    Agnieszka Jabłońska
    rozmiar 2

  • Anna Kowalczyk
    14 grudnia 2017 at 09:45

    Anna Kowalczyk, rozmiar 4

  • Małgorzata
    14 grudnia 2017 at 09:42

    Małgorzata Simińska 5 (xxl) 🙂

  • Marta
    13 grudnia 2017 at 22:07

    Marta Ratajczyk-Jastrzębska, rozmiar 3 🙂

  • Natalia
    13 grudnia 2017 at 21:45

    Natalua Kulig-Piątkowska, 4 🙂

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*