nocrekalmozercow213 kwietnia od godz.23 Kino Helios zaprasza na Noc Reklamożerców – unikalną  imprezę, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy. Organizowana jest od prawie 40 lat, w 40 krajach na świecie. To jedna z najstarszych odbywających się nieprzerwanie imprez na świecie. W tym roku w Polsce to już 25 edycja!

Mamy dla Was 1 podwójne zaproszenie dzięki któremu będziecie mogli się pojawić na tym wydarzeniu. Wystarczy, że wyślecie maila na adres konkurs@plasterlodzki.pl. W temacie maila wpiszecie „Reklama”, w treści maila napiszecie dlaczego chcecie bilety. Zabawę zakończymy 12 kwietnia o godz. 22, powiadomimy o wygranej drogą mailową. Zaproszenia otrzyma najciekawszy mail.

Biorąc udział w konkursie znasz jego regulamin

Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem trzydziestej siódmej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy , w tym z marnotrawstwem żywności. Odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencję postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.

Przed wejściem na salę, każdy z widzów zostanie wyposażony w trąbkę / gwizdek, dzięki którym będzie mógł wyrażać emocje na temat wyświetlanych reklam… Mówiąc krótko, jak co roku szalona noc, szalonych pomysłów dla szalonej publiczności! Do każdego biletu w kasie kina dołączony będzie kupon uprawniający do jednorazowej dolewki napoju w kubku (Pepsi, Mirinda, 7up, Ice Tea), sprzedawanego w barze kina Helios. Kupon ważny tylko w czasie maratonu.

nocrekalmozercow

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
samokhinny
Weekend w New Yorku (zakończony)
wemgle2
Dziewczyna we mgle w Charlie (zakończony)
JELONEK_fot_kochanfotopl
Jelonek w Scenografii (zakończony)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*