“Halokultura” to łódzki projekt, który dzięki współpracy z lokalnymi ośrodkami kultury, umożliwia wstęp na wydarzenia artystyczne w preferencyjnych cenach. Patronem akcji jest Plaster Łódzki.

Mamy dla Was aż 20 karnetów Halokultura. Na karnetach znajduje się pięć propozycji teatralnych (wymiennie z całego repertuaru). Jeden karnet umożliwia zakupu jednego biletu do teatru oraz jednego biletu do kina. Z racji ograniczonej liczby miejsc (w praktyce dotyczy to głównie najbardziej obleganych sztuk teatralnych) obowiązuje zasada – kto pierwszy, ten lepszy. Bilety pozostają do zakupienia w kasach odpowiednich placówek kulturalnych.

Wystarczy, że wyślecie maila na adres konkurs@plasterlodzki.pl. W temacie maila wpiszecie “Halokultura”, w treści podajcie swoje imię i nazwisko. a także z powodu RODO dodacie formułę “wyrażam zgodę na jednorazowe przetwarzanie danych przez Fundacja Na Rzecz Wspierania Kultury Plaster Łódzki wyłącznie w celu organizacji konkursu i przekazanie ich jednorazowo Fundacji Projekt Largo – organizatorowi Halokultura”. Zabawę zakończymy  3 czerwca, o godz. 22. Laureatów konkursu powiadomimy o wygranej drogą mailową. Zaproszenie otrzyma 10 pierwszych zgłoszeń (każda zgłoszona osoba otrzyma 2 karnety!)..

konkurs zakończony

Biorąc udział w konkursie znasz jego regulamin

aneks do regulaminu dot. RODO

Dotyczy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Strona Plaster Łódzki, jak również prowadząca ją Fundacja Na Rzecz Wspierania Kultury bez potrzeby nie przekazuje żadnych danych osobowych podmiotom trzecim i nie wykorzystuje ich w innym, niż organizacja powyższego konkursu. Ze względu na organizację konkursu Plaster Łódzki musi jednorazowo przekazać dane – imię i nazwisko organizatorowi projektu “Halokultura” – Fundacji “Projekt Largo”. Po przekazaniu danych dane pozyskane z konkursu zostaną usunięte.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Charlie-latoRGB-01
Chodź na dymka! (zakończony)
cytryna
Bilety do Cytryny (zakończony)
streetfood15
6. Łódź Street Food Festival (zakończony)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*