Metaverse. Czym będzie, tego jeszcze dokładnie nie wiemy, ale już teraz możemy przyglądać się, jak firmy, twórcy i instytucje inwestują w rozwój nowej rzeczywistości. Przemysły kreatywne nie pozostają w tyle i starają się wykorzystać jego potencjał i możliwości. W jaki sposób? Dowiemy się podczas 12. edycji Filmteractive Festival – wydarzenia, które prezentuje trendy, nowe technologie i inspirujące projekty. Tegoroczna edycja odbędzie się online w dniach 25-27.10.2022.

 

Filmteractive jest miejscem dyskusji na tematy z pogranicza sztuki, nowatorskiego marketingu i nowych technologii. Jego celem jest stymulowanie współpracy między różnymi środowiskami i branżami. To tutaj można otworzyć swój umysł na nowe idee i trendy, nauczyć się jak sprawnie funkcjonować w teraźniejszości i jak dobrze przewidzieć zmiany nadchodzące w przyszłości. To tutaj twórcy innowacyjnych projektów mogą zaprezentować swoje prace. I w końcu to tutaj przedsiębiorcy mogą zobaczyć jak skutecznie łączyć biznes, sztukę i najnowsze technologie.

 

  1. edycja Filmteractive ponownie odbędzie się w Internecie – transmisje będą dostępne na dwóch platformach: Facebook i YouTube. Wśród zaproszonych gości jest aż 26. ekspertów z Polski i ze świata, w tym osoby związane ze światem biznesu oraz sztuki:

Enara Nazarova (Wybrana jako jedna z 30 topowych głosów promujących Metaverse, wiceprezes ds. Metaverse w Hype Partners, założycielka ARMOAR i gospodarz wiodącej cyfrowej społeczności modowej DIFA Club), Dominika Kaczorowska-Spychalska 

(Dyrektor Centrum Inteligentnych Technologii Uniwersytetu Łódzkiego), Jaclyn Siu (COO i współzałożycielka ZHEN., platformy uwierzytelniania dzieł sztuki opartej na blockchain), Michał Niemczycki (Co-founder/Head Strategy at Kleks.Academy) , Daniel Colaianni (Dyrektor naczelny Academy of International Extended Reality & VR Awards), Marcus Holmström (Współzałożyciel & CEO jednego z czołowych studiów deweloperskich Roblox – The Gang Sweden), Michael Herriger (CEO i współzałożyciel Atlas Creative, jednego z najlepszych Fortnite Studios) oraz przedstawiciele platform Google i Meta (dawniej Facebook).

 

W programie wydarzenia nie zabraknie:

– tematów: AI, NFT, Metaverse, VR/AR/XR;

– projektów, o których mówi cała branża;

– wywiadów i dyskusji z artystami i przedstawicielami firm;

– najciekawszych danych;

– wiedzy eksperckiej;

– informacji o możliwościach finansowania projektów.

 

Zero opłat. Zero rejestracji. Zero ograniczeń.

Więcej informacji znajdziecie na www.filmteractive.eu

 

Facebook: https://www.facebook.com/FilmteractiveFestival

Instagram: https://www.instagram.com/filmteractivefestival/

YouTube: https://www.youtube.com/user/Filmteractive

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/filmteractive

 

 

Organizator:
Fundacja Media Klaster

 

Współorganizatorzy:
Łódzkie Centrum Wydarzeń, Creative Europe Desk Polska

 

Partnerzy strategiczni:
Łódź, Future.Company, Szkoła Filmowa w Łodzi, META

 

Partnerzy:
Szczypta, vnLab, miptv., mipcom., Fundacja Digital Poland, Festiwal Cyfryzacji, IAB Polska, DIMAQ, CHPTR Bites, Rec in Łódź

 

Partnerzy medialni:

SocialPress, Media Marketing Polska, TELE PRO, Nowy Marketing

 

 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Dofinansowano ze środków Urzędu Miasta Łodzi

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Twórcy na start. Animarkt 2022 otwiera nabory na warsztaty i pitching
Byc_jak_Hoffman
Konkurs „Być jak Hoffman”
2015-03_ekranizacji_406
ENEMEF: Noc Ekranizacji

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*