2 dni, 8 wydarzeń, szerokie grono ekspertów i specjalistów z branży, a wszystko bez wychodzenia z domu – oto Serio Pro, nowe wydarzenie branżowe poświęcone serialom. 15 i 16 października 2020 przepełnione będą dyskusjami, warsztatami i spotkaniami, podczas których goście odkryją tajniki rynku serialowego z perspektywy twórców, producentów, dystrybutorów, nadawców, ale i odbiorców. Serio Pro odbędzie się w całości online. Można już zamawiać bezpłatne karnety.

Uczestnicy wydarzeń poznają rynek seriali od kuchni – zaproszeni eksperci podzielą się tajnikami swoich zawodów, opowiadając jednocześnie o przepisie na serialowy sukces – mówi Malwina Czajka, dyrektorka Serio Pro. W programie pojawią się spotkania poświęcone trendom odbiorczym, nowym technologiom w produkcji serii i relacjom twórców ze światem biznesu. Serio Pro to również okazja do networkingu dla tych, którzy chcieliby się zaangażować się w nowo powstający projekt, wymienić doświadczenia czy pozyskać inwestorów. – Do udziału w Serio Pro zapraszamy profesjonalistów związanych z branżą seriali, jak i tych, którzy planują rozpocząć karierę w tym sektorze – dodaje Malwina Czajka. Wydarzenie jest bezpłatne i w całości będzie realizowane online – uruchomiono już zapisy na karnety.

Serio Pro będzie przestrzenią analizy światowych trendów. Organizatorzy zaprosili do udziału najlepszych specjalistów z branży seriali w Polsce. Znalazła się wśród nich m.in. Anna Różalska, dyrektor działu produkcji oryginalnych i koprodukcji CANAL+ Polska, która wraz z producentem Łukaszem Dzięciołem („Ultraviolet” i „Kruk. Szepty słychać po zmroku”) weźmie udział w panelu dyskusyjnym o specyfice tworzenia seriali w Polsce. Laureat konkursów PromaxBDA, Mixx Awards i Golden Arrow, Robert Krawczyk, reżyser krótkich form reklamowych i twórca kampanii wizerunkowych stacji TVN/Discovery, poprowadzi masterclass o tym, w jaki sposób z serialowego zwiastuna można wykreować arcydzieło.

Perspektywę widza zaprezentuje Dorota Pawelec, analityczka serialowa TVN Discovery, która na podstawie swoich szczegółowych badań, podejmie próbę zaprezentowania tendencji i preferencji widowni serialowej. Czy zdradzi, co najbardziej przyciąga widzów przed ekran?

Profesjonaliści, studenci i absolwenci związani m.in. z sektorem audiowizualnym, scenariopisarstwem, narracjami interaktywnymi, nowymi mediami, sound designem, muzyką; przedstawiciele festiwali filmowych, producenci, dystrybutorzy, agencji sprzedaży, ale i reprezentanci instytucji kultury oraz niezależni twórcy mogą zamawiać bezpłatne karnety uprawniającego do uczestnictwa w Serio Pro do 13 października 2020 na stronie internetowej wydarzenia www.serio.pro. Pełny program będzie znany pod koniec września.

Serio Pro odbędzie się w dniach 15–16 października 2020 online. Wydarzenie jest realizowane dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Partnerzy wydarzenia: Szkoła Filmowa w Łodzi, Opus TV. Organizatorem jest Festiwal Kamera Akcja.

Patroni medialni: Radio Nowy Świat, Gazeta Wyborcza Łódź, Aktivist, Papaya, Film.org.pl, SFP, Kultura Liberalna, Ekrany, Kalejdoskop, Radio Łódź, Filmweb, TVP Kultura.

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
NocReklamozercow_Plakat
Noc Reklamożerców 2014
w939_plakat
Balkan Fest II
2014-09_noc_sin_city_825
ENEMEF: Noc Sin City

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*