Festiwal Perspektywy 2017 – wrzesień

perspektywy

Tegoroczna edycja Festiwalu Teatralnego Perspektywy 2017 poświęcona jest awangardzie w teatrze i bezpośrednio odwołuje się do obchodów 100-lecia awangardy w Polsce.  Między kwietniem a listopadem 2017 zapraszamy do Art_Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi na pięć weekendowych cykli. Podczas każdego z nich zaprezentowane zostaną spektakle, koncerty, sesje warsztatów prowadzone przez zaproszonych artystów oraz spotkania i dyskusje z twórcami i teatrologami.

Na trzeci cykl organizatorzy zapraszają 23 i 24 września. Odbędzie się wtedy premiera spektaklu muzyczno-tanecznego „Oratorium Ziemi”, powstałego w koprodukcji Teatru CHOREA, Chóru Teatru CHOREA, kompozytora i muzyka Igora Gawlikowskiego, awangardowej grupy muzycznej Kormorany oraz Teatru Tańca KIJO. Odbędzie się również spektakl „Nie mów nikomu”, z Poznania, w reżyserii Adama Ziajskiego, stworzony przez grupę osób niesłyszących, proponujący niezwykle nowatorski sposób komunikowania się z widzem. W trakcie wrześniowego cyklu zapraszamy też na warsztaty teatralne, które poprowadzi Adam Ziajski.

Program:

Zapraszamy na warsztaty teatralne pt. „Ćwiczenia z niewidzenia” prowadzone przez reżysera i aktora – Adama Ziajskiego, w ramach Festiwalu Perspektywy 2017: Teatr – awangarda w działaniu!
data: 23 września 2017 (sobota)
godzina: 15:00 – 18:00
miejsce: sala A_120, Art_Inkubator w Fabryce Sztuki w Łodzi, budynek A, ul. Tymienieckiego 3

prowadzący: Adam Ziajski
uczestnicy: uczestnikiem może być każda osoba, która nie nie cierpi na nyktofobię lub klaustrofobię
wiek uczestników: 18+
liczba uczestników: 15 osób
dodatkowe informacje: Uczestnicy muszą przed warsztatem zdeponować telefony, zapalniczki i wszelkie inne przedmioty mogące generować światło. Na warsztaty prosimy zabrać wygodny, nie krępujący ruchów strój i wygodne obuwie na zmianę.

koszt: 70 zł
rezerwacje:
mailowo: chorea.warsztaty @gmail.com
telefonicznie: +48 506 103 207 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00-17:00)

OPIS WARSZTATU:
Warsztat jest trzygodzinnym eksperymentem odbywającym się w absolutnej ciemności. W jego trakcie uczestnicy będą poszukiwali z prowadzącym form komunikacji zmierzających do wyzbycia się swoich ograniczeń w obszarze wzajemnej samooceny i wartościowania dyktowanego przez widzenie. Chwilowe wyłączenie zmysłu wzroku jako funkcji analitycznej ma w szczególny sposób zogniskować naszą uwagę na pozostałych zmysłach.

INFORMACJE O PROWADZĄCYM:

Adam Ziajski – (ur. w 1972 r. w Poznaniu), aktor, reżyser, absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Założyciel Teatru Strefa Ciszy, współtwórca Centrum Rezydencji Teatralnej „Scena Robocza”. W latach 1988–1990 związany z Klubem Literackim „Lewitacje”, a także z Niezależną Grupą Twórców „Imperatyw”. Początkiem teatralnych poszukiwań Ziajskiego stała się fascynacja Jerzym Grotowskim.
Według reżysera kluczowym motorem do zaistnienia teatru jest spotkanie, a teatr jest niczym innym jak odbywającym się tu i teraz spotkaniem. Akorzy w jego spektaklach nie uzurpują sobie prawa do bycia jedynie artystami. Poprzez interaktywność ich aktorskich działań, dochodzi do powstania wspólnoty, między aktorami a widzami, między ludźmi. Taka wielopoziomowa integracja, która umożliwia zaistnienie wspólnoty, ma zdaniem Ziajskiego, wymiar terapeutyczny. Spektakle Ziajskiego powstają z inspiracji człowiekiem i jego codzienną aktywnością, która realizuje się w: pracy, zabawie, rytuale związanym z życiem codziennym. Z powodu zainteresowania człowiekiem jako takim, jego naturalnością, Adam Ziajski nie zaprasza do współpracy zawodowych aktorów. Swoim aktorom Ziajski radzi: „Staraj się jak najmniej kombinować, po prostu bądź” To właśnie poprzez jak najbardziej naturalne bycie, przy jak najmniejszej teatralności zachowania aktora, reżyser stara się, by spektakle jego zespołu były wiarygodne i autentyczne dla widza. Często Adam Ziajski pełni w swoich spektaklch podwójną rolę. Jest równocześnie aktorem i reżyserem. Jego reżyserska praca nie kończy się na próbie generalnej, a spełnia się dopiero w czasie teatralnej akcji.

REGULAMIN UDZIAŁU W WARSZTATACH:
– W warsztatach mogą brać udział osoby powyżej 18 roku życia.
– Każdy uczestnik bierze udział w warsztatach wyłącznie na własną odpowiedzialność.
– Każdy uczestnik powinien mieć aktualne ubezpieczenie NNW, w razie wypadku organizator: Teatr CHOREA nie ponosi odpowiedzialności.
– Uczestnik warsztatów wyraża zgodę na publikowanie swojego wizerunku w celach relacji z wydarzenia i jego promocji na wszelkich nośnikach multimedialnych w Internecie, prasie, telewizji oraz na nośnikach reklamowych innego typu.
– Koszt warsztatu “Ćwiczenia z niewidzenia” prowadzonego przez Adama Ziajskiego, organizowanego przez Teatr CHOREA, w dniu 23 września 2017, w godz. 15:00-18:00, wynosi 70 zł. Jest to pełna opłata za warsztat i nie może być pomniejszona w zależności od mniejszej ilości godzin warsztatowych, w których uczestnik weźmie udział.
– Pełna wpłata za warsztat musi być odnotowana na koncie bankowym Teatru CHOREA (organizatora) najpóźniej do 18 września 2017.
– Numer konta bankowego: BPH SA 30 1060 0076 0000 3200 0092 1568 (IBAN: PL)
– W tytule przelewu należy umieścić imię i nazwisko uczestnika oraz nazwisko prowadzącego warsztat.
– Za rezygnację z warsztatu zgłoszoną do 15 września 2017, Teatr CHOREAZ zwróci wpłatę na konto nadawcy. Rezygnacja zgłoszona po 15 września 2017 oznacza brak możliwości odzyskania wpłaty.
– Organizator może wystawić fakturę VAT.
– W przypadku gdy nie zbierze się optymalna ilość uczestników ustalona z prowadzącym, warsztat zostaje odwołany, a wpłaty zwrócone na konto nadawcy.
– 18 września 2017 Teatr CHOREA wyśle maile do wszystkich uczestników z informacją czy została utworzona grupa warsztatowa.
– Organizator ma prawo do odwołania warsztatów z przyczyn od niego niezależnych w późniejszym terminie. Zwracamy wtedy wszystkie opłaty na konta uczestników.
– Organizator zapewnia wodę, kawę i herbatę podczas warsztatów. Organizator nie zapewnia noclegów oraz posiłków uczestnikom warsztatów.
– Warsztat będzie prowadzony w języku polskim.
– Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.

Premiera „Oratorium ziemi” / Festiwal Perspektywy 2017

Zapraszamy na premierę spektaklu muzyczno-tanecznego „Oratorium ziemi” w reżyserii Tomasza Rodowicza, do muzyki Igora Gawlikowskiego, w ramach trzeciego cyklu Festiwalu Perspektywy 2017: Teatr – awangarda w działaniu

Informujemy, że wszystkie miejsca na premierę spektaklu muzyczno-tanecznego „Oratorium ziemi” zostały już zarezerwowane!

data: 23 września 2017 (sobota)
godzina: 19:00
miejsce: scena Art_Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi
czas trwania: 90 minut (bez przerw)

Po spektaklu zapraszamy na spotkanie z twórcami przedstawienia.

INFORMACJE O SPEKTAKLU:

„Oratorium ziemi”
Multimedialny spektakl muzyczno-taneczny na chór, zespół rockowy elektronikę i tancerzy

Kompozycja: Igor Gawlikowski
Reżyseria: Tomasz Rodowicz
Choreografia: Michał Ratajski
Projekcje wizualne: Monika Urbańczyk
Reżyseria światła: Tomasz Krukowski
Reżyseria dźwięku: Marcin Dobijański

Obsada:
Zespół Kormorany w składzie: Andrzej Hejne, Marcin Witkowski, Igor Gawlikowski, Jacek „Tuńczyk” Fedorowicz, Krzysztof „Konik” Konieczny, Piotr „Bluesman” Jankowski, Artur „Gaja” Krawczyk
Śpiew: Olga Chojak, Joanna Skowrońska
Tancerze Teatru CHOREA i Teatru Tańca KIJO w składzie: Janusz Adam Biedrzycki, Emilia Biskupik, Majka Justyna, Aleksandra Korniejenko, Sara Kozłowska, Adam Kuza, Małgorzata Lipczyńska, Ewa Otomańska, Natalia Sobkiewicz
Chór Teatru CHOREA w składzie: Joanna Chmielecka, Katarzyna Haniszewska, Agnieszka Krzemińska, Anna Przybyt, Aleksandra Rutowicz, Justyna Sobieraj-Bednarek, Aleksandra Szałek, Elina Toneva, Paulina Tralewska, Maciej Bednarek, Marcin Kobyliński
Prowadzenie chóru: Tomasz Krzyżanowski

„To koniec świata, w którym człowiek był częścią Natury.”
„Oatorium ziemi” to multimedialny spektakl muzyczno-taneczny, na chór, zespół rockowy elektronikę i tancerzy, inspirowany kulturą pradawnych Słowian, odwołujący się do korzeni kultury z pogranicza chrześcijaństwa.

W tym projekcie chcemy przypomnieć pierwotne piękno i siłę natury, z czasów, gdy człowiek stanowił jej nierozerwalną tkankę. Człowiek, który jest częścią świata przyrodzonego – od czasu, gdy coraz to nowymi narzędziami zaczął panować, władać i eksploatować Ziemię, aż do granic jej wytrzymałości – staje się coraz większym zagrożeniem dla samego siebie. Nadszedł czas na to, abyśmy w nas samych zaczęli szukać narzędzi do przywrócenia żywej relacji człowieka z naturą i do odzyskania nadziei dla nas wszystkich – że jeszcze nie jest na to za późno.

W spektaklu usłyszymy współczesne kompozycje muzyczne autorstwa Igora Gawlikowskiego, w wykonaniu legendarnego zespołu rockowego Kormorany, od lat związanego z awangardową sceną muzyczną i teatralną Wrocławia. Zespołowi towarzyszyć będą: pieśniarki i etnolożki Olga Chojak i Joanna Skowrońska oraz Chór Teatru CHOREA – znany ze swych wykonań i interpretacji pieśni tradycyjnych i ludowych, pochodzących z różnych stron świata. Oratorium nie jest jednak kolejną odsłoną prezentacji muzyki folk. To multimedialny performens, inspirowany pradawnymi pieśniami i archaicznymi technikami ich wykonywnania. Całość wraz z organiczną, dynamiczną choreografią w wykonaniu tancerzy z Teatru CHOREA i Teatru Tańca KIJO oraz poetyckimi wizualizacjami przyrody, współtworzy wielobarwny, wielowymiarowy, archaiczny obraz naszych praprzodków.

INFORMACJE O TWÓRCACH I WYKONAWCACH:

KORMORANY to formacja muzyczna uznawana przez wielu za legendę polskiej alternatywy. Autorzy niesamowitych plastyczno-muzycznych happeningów, mistrzowie muzyki teatralnej i filmowej. Zespół powstał spontanicznie, rozwija się we własnym tajemniczym kierunku i nigdy nie zmieścił się w żadnych klasyfikacjach, nawet jeśli przez wiele lat podporządkowywany był potrzebom teatralnym. Muzyka Kormoranów, chociaż faktycznie wywodzi się z performansu, nigdy nie stanowiła tylko prostego podkładu dla scenicznych działań. Sama w sobie jest tak plastyczna, że równie dobrze nadawałaby się do galerii sztuki jako „dźwiękowe obrazy bez ramy”, „zmiennokształtne rzeźby muzyczne” czy „instalacje sonorystyczne”. Inne porównanie to „muzyka do filmu bez filmu”, ponieważ w tym wypadku to właśnie ona przywołuje wizje i opowiada historie. Te niezwykłe właściwości są zasługą wyjątkowej spółki kompozytorów-wykonawców, którzy od ponad 25 lat spotykają się we wspólnych eksperymentach i poszukiwaniach. Niezależnie od kontekstu, w jakim chciałoby się postawić ich muzykę, Kormorany potrafią zaczarować dźwiękiem.

Teatr CHOREA to grupa artystów, performerów, muzyków, tancerzy, aktorów, praktyków i teoretyków teatru. Nazwę zapożyczyła od starogreckiego terminu oznaczającego trójjednię muzyki, słowa i ruchu. Teatr powstał w 2004 roku w Lublinie. Od 2007 roku posiada swoje stałe miejsce w dawnych fabrykach Scheiblera przy ul. Tymienieckiego 3 w Łodzi, gdzie wraz z fundacją Łódź Art Center tworzy Fabrykę Sztuki.
W początkach działalności twórczej Teatr realizował badania nad źródłami tańca i muzyki, eksplorując kulturę Antyku. Obecnie zajmuje się współczesnymi formami teatru, muzyki, tańca, sztuki performance i współczesnym materiałem literackim, tworząc spektakle, w których konfrontują się tradycja i nowoczesność. Zespół wytworzył własną technikę treningu, polegającą na pracy z ciałem, głosem i rytmem, pracy z partnerem i pracy w grupie. Celem metody jest badanie materii ruchu, dźwięku i słowa, połączonych w integralną całość. Zespół teatru koncentruje się również na pracy w środowiskach zagrożonych wykluczeniem społecznym. CHOREA współpracuje z wieloma grupami i artystami z całego świata. Prowadzi cykle warsztatów teatralnych i muzycznych w Polsce i za granicą. Od 2010 roku, naprzemiennie, co dwa lata, organizuje międzynarodowy Festiwal Teatralny Retroperspektywy i ogólnopolski Festiwal Teatralny Perspektywy. Przy teatrze działają grupy artystyczne: Chór Teatru CHOREA, Brzydal, Vidomi, Ciemność i Take Over.

Teatr Tańca KIJO to taneczna platforma stanowiąca przestrzeń dla spotkania, wymiany doświadczeń, współpracy, działania. W procesie współ/tworzenia poszukuje na gruncie improwizacji, kontakt improwizacji, tańca współczesnego, teatru fizycznego, podstaw sztuk walki, szeroko pojętego Ruchu. Wynika to z różnorodnych doświadczeń scenicznych specjalizacji członków grupy. Każdy wnosi coś do grupy i każdy może się od kogoś czegoś nauczyć, a wspólny mianownik czyli RUCH przekłada się na nasze działania. Za punkt wyjścia do kreowania i odkrywania obiera ciekawość, a to co ważne, to Spotkanie.

Chór Teatru CHOREA (dawniej Wielki Chór Młodej Chorei) to formacja muzyczna, która powstała latem 2011 roku w Teatrze CHOREA w Łodzi. To grupa muzycznych fascynatów, którzy lubią razem śpiewać. Różni ich wiele: wiek, doświadczenie, zainteresowania, pochodzenie, profesje. Łączy pasja do muzyki i śpiewania. Członkowie chóru spotykają się regularne na cotygodniowych próbach, na których pod okiem Tomasza Krzyżanowskiego rozwijają swój warsztat muzyczno-rytmiczny i doskonalą się w śpiewaniu. W swoim repertuarze mają pieśni z całego świata: greckie, bułgarskie, gruzińskie, afrykańskie, skandynawskie i wiele, wiele innych.
Grupa ma na swoim koncie udział w projekcie „Oratorium Dance Project” nagrodzonym „Energią Kultury 2011” i „Złotą Maską”, udział w spektaklach Teatru CHOREA: „Bachantki” i „Szpera ‘42”, w koncercie CHOREI „Lulabajki” m.in. z udziałem Natalii Przybysz, Piotra Roguckiego, Krzysztofa Zalewskiego, w spektaklu „DERBY.Białoczerwoni” w reżyserii Tomasza Rodowicza, w widowisku ulicznym „Dialogus de Passione#Pasja Dialogu” w reż. Konrada Dworakowskiego, oraz w koncercie „L.Story” do muzyki zespołu L.Stadt. Chór uczestniczył w nagraniach dwóch albumów muzycznych: „Lulabajki”, (Teatr CHOREA, 2015, Universal Music Polska) i „L.Story” (zespół L.Stadt, 2017, Mystic Production).

Projekt doofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca.

Spektakl „Nie mów nikomu” / Festiwal Perspektywy 2017
Zapraszamy na spektakl „Nie mów nikomu”, w reżyserii Adama Ziajskiego, w ramach trzeciego cyklu Festiwalu Perspektywy 2017: Teatr – awangarda w działaniu

data: 24 września 2017 (niedziela)
godzina: 19:00
miejsce: scena Art_Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi
czas trwania: 70 minut
wiek widzów: od 16 roku życia
bilety: 20 zł ulgowy / 30 zł normalny
rezerwacje:
mailowo: teatrchorea @gmail.com
telefonicznie: +48 506 103 207 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00-17:00)

Spektakl grany w języku migowym z polskimi napisami. Po spektaklu zapraszamy na spotkanie z twórcami przedstawienia.

INFORMACJE O SPEKTAKLU:
„Nie mów nikomu” Spektakl z udziałem osób niesłyszących, inspirowany osobistym doświadczeniem twórców, a także reportażem Anny Goc pt. „Głusza”

Scenariusz i reżyseria: Adam Ziajski
Występują: Jacek Frąckowiak, Zofia Mądra, Kazimierz Mądry, Natalia Nowak, Piotr Nowak, Dominika Mroczek – Dąbrowska, Adam Ziajski
Wideo: kolektyw WOOOM visuals
Dźwięk: Maciej Frycz
Kostiumy i scenografia: Grupa Mixer
Produkcja: Centrum Rezydencji Teatralnej SCENA ROBOCZA
Premiera: 25.11.2016

Nagrody:
Grand Prix dla najlepszego spektaklu TOPOFFFestival 2017 w Tychach.
Nagroda im. Zygmunta Duczyńskiego dla indywidualności artystycznej festiwalu KONTRAPUNKT 2017 dla Adama Ziajskiego.

„Jestem głęboko przejęty i zawstydzony stanem językowej wspólnoty. Mam nieodparte wrażenie, że używanie słów i ich znaczeń z coraz większą intensywnością staje się narzędziem zbiorowej konfrontacji, walki wszystkich ze wszystkimi. Nie budujemy przestrzeni do spotkania w dialogu, szacunku i wzajemnym zrozumieniu. Daliśmy przyzwolenie na życie w świecie budowanym ze strachu i uprzedzeń, w świecie, w którym zawłaszczanie języka realizuje się w fakcie odbierania innym prawa do głosu.
Do realizacji spektaklu zaprosiłem osoby niesłyszące. Wśród nich jest również jedna osoba niewidoma. Na początku czułem się zawstydzony tym jak reaguję i co o nich wiem. Dzisiaj chciałbym krzyknąć: wybieram milczenie! Ale jak tu wykrzyczeć takie wyznanie?”
Adam Ziajski

„Nie mów nikomu” to udana próba oswojenia nas z losem ludzi wykluczonych. Ziajski twierdzi, że głuchoniemi są wykluczeni najskrajniej, bo ich izolacja polega właśnie na niemożności skutecznego porozumienia się z resztą społeczeństwa. Coś w tym jest. Bez sentymentalizmu, bez epatowania tragizmem ich losu, z czytelnym, pomysłowym uteatralnieniem ich narracji, no i z pozbawieniem nas – normalsów uprzywilejowanej pozycji dzięki prostemu „manewrowi głośnikowo-słuchawkowemu”.
(Juliusz Tyszka, Teatralny.pl)

„Gdy patrzyłem na owacje na stojąco, pomyślałem, że odkrywanie drugiego człowieka może być równie mocno poruszające jak sztuka.”
(Marek Bochniarz, „Gazeta Wyborcza”)

INFORMACJE O TWÓRCACH:
Adam Ziajski – (ur. w 1972 r. w Poznaniu), aktor, reżyser, absolwent kulturoznawstwa na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Założyciel Teatru Strefa Ciszy, współtwórca Centrum Rezydencji Teatralnej „Scena Robocza”. W latach 1988–1990 związany z Klubem Literackim „Lewitacje”, a także z Niezależną Grupą Twórców „Imperatyw”. Początkiem teatralnych poszukiwań Ziajskiego stała się fascynacja Jerzym Grotowskim.
Według reżysera kluczowym motorem do zaistnienia teatru jest spotkanie, a teatr jest niczym innym jak odbywającym się tu i teraz spotkaniem. Akorzy w jego spektaklach nie uzurpują sobie prawa do bycia jedynie artystami. Poprzez interaktywność ich aktorskich działań, dochodzi do powstania wspólnoty, między aktorami a widzami, między ludźmi. Taka wielopoziomowa integracja, która umożliwia zaistnienie wspólnoty, ma zdaniem Ziajskiego, wymiar terapeutyczny. Spektakle Ziajskiego powstają z inspiracji człowiekiem i jego codzienną aktywnością, która realizuje się w: pracy, zabawie, rytuale związanym z życiem codziennym. Z powodu zainteresowania człowiekiem jako takim, jego naturalnością, Adam Ziajski nie zaprasza do współpracy zawodowych aktorów. Swoim aktorom Ziajski radzi: „Staraj się jak najmniej kombinować, po prostu bądź” To właśnie poprzez jak najbardziej naturalne bycie, przy jak najmniejszej teatralności zachowania aktora, reżyser stara się, by spektakle jego zespołu były wiarygodne i autentyczne dla widza. Często Adam Ziajski pełni w swoich spektaklch podwójną rolę. Jest równocześnie aktorem i reżyserem. Jego reżyserska praca nie kończy się na próbie generalnej, a spełnia się dopiero w czasie teatralnej akcji.

Spektakl „Nie mów nikomu”, który miał swoją premierę pod koniec listopada 2016 roku, wziął się z utrapień i niepokojów swego głównego twórcy: „Mniej więcej od roku chodził mi po głowie pewien problem. Dotyczy języka. Atmosfera wokół nas niepokojąco gęstnieje. Język nam się zohydził i zdegenerował. Dominuje w nim duch konfrontacji, nienawiści, przemocy. Z ekranów i głośników sączy się narodowa paplanina pełna frazesów, hipokryzji, przeinaczeń, wulgarności i wzajemnych pomówień. Na tej powodzi językowego błota żerują wszyscy. Politycy, media, a nawet drobni rzemieślnicy od kijów baseballowych. To wszystko tylko nas oddala od siebie. Dzisiaj nawet zwykła rozmowa z dawno niewidzianym znajomym może przypominać taniec saperów na polu minowym. Naszą narodową dyscypliną stało się wzajemne wykluczanie. W życiu prywatnym, publicznym, a szczególnie w sieci. Dookoła wszystko spsiało. Bardzo mnie to smuci i martwi. Długo myślałem nad tym, kogo bym upoważnił do zabrania głosu w tej sprawie. Wybrałem ludzi głuchych, bo to najbardziej wykluczona grupa społeczna. Wydało mi się to bardzo istotne również z teatralnego punktu widzenia. Bo język migowy jest niezwykle choreograficzny. Trójwymiarowy”.

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE SPOSOBU REZERWACJI BILETÓW:
W mailu prosimy podać imię i nazwisko, ilość rezerwowanych biletów i określić czy będą to bilety normalne czy ulgowe.

Do zakupu biletów ulgowych upoważnione są osoby, które zakupiły bilety na więcej niż jedno wydarzenie Festiwalu Perspektywy 2017, grupy zorganizowane (powyżej 10 osób), osoby niepełnoletnie (do 18 roku życia), uczniowie, studenci, emeryci, renciści, osoby niepełnosprawne, osoby powyżej 80 roku życia oraz osoby objęte ulgą ustawową.

System rezerwacji biletów zamykamy po wyczerpaniu limitu miejsc, lub o godz 18:00 w dniu poprzedzającym wydarzenie.

Bilety można odebrać w dniu wydarzenia, najwcześniej godzinę przed jego rozpoczęciem lub w biurze Teatru CHOREA (pokój nr 18, budynek Fabryki Sztuki w Łodzi, ul. Tymienieckiego 3), od 5 września, od poniedziałku do piątku, w godzinach 12:00-17:00.

Płatność za bilety przyjmujemy wyłącznie gotówką.
Rezerwacje wygasają 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *