DSC_5658

Strefy Showroom i Concept Store są nieodłącznym elementem polskiego tygodnia mody. To właśnie tam można nabyć najnowsze kolekcje polskich i zagranicznych projektantów i marek oraz dobrać do nich unikatowe dodatki.

SHOWROOM to miejsce dedykowane polskim młodym markom i projektantom, prezentującym autorskie kolekcje ubioru, biżuterii i akcesoriów. Umożliwia obejrzenie i zakup kolekcji modnych w aktualnym sezonie oraz kolekcji premierowych, dzięki czemu cieszy się ogromnym powodzeniem podczas każdej edycji polskiego tygodnia mody.

Podczas 9. Fashion Week Poland blisko sto marek prezentuje się w dedykowanych im strefach kolekcji ubioru basic i casual, strefy kolekcji dziecięcej, a także strefy biżuterii i akcesoriów: toreb, butów czy nakryć głowy. W tej edycji można znaleźć wełniane płaszcze marki Moxos czy Butterworth, poszukiwane bluzy oversize marki Colorshake, Nubee czy She’s a Riot, ubranka dziecięce Lof Ju czy Czary Maryś, jak i modne skórzane torby w rozmiarze XXL sprzedawane przez La Boba czy Milate. Fun in Design umożliwia odwiedzającym zabawę przy projektowaniu własnej wymarzonej pary butów, zaś Fruit Bijoux, ID.FOR.FUN czy Joccos Design wprowadza ich w świat wyszukanej biżuterii.

DSC_5662

W Showroomie znaleźć można wiele marek doskonale znanych z poprzednich edycji FashionPhilosophy,  ulubieńców każdego, kto lubi bawić się modą i wyszukiwać niebanalne elementy garderoby. Można zrobić zakupy u Madoxa, Odio, Oli Bajer czy Jakuba Pieczarkowskiego. Organizatorzy zadbali również o obecność stoisk nowych marek. stoisk marek debiutujących na Fashion Week Poland. Schodząc z głównej aleji można dotrzeć do marek debiutujących na Fashion Week Poland, m.in.:  Alchimionek, Messo, Diana Jankiewicz, Tomaszek, ENNBOW czy Frenchy Store.

DSC_5674

Druga część hali zwana częścią CONCEPT STORE oferuje asortyment marek polskich i zagranicznych. Uwagę przykuwają stoiska prezentujące biżuterię, m.in.: Pracownia Biżuterii Motyle, Bianca Cavatti, Beryl czy Glitter. Skórzane torby kupić można u Clary Veritas, Mako Bags czy Antbag by Ania. W Concept Store najnowsze kolekcje sprzedają: Agata Wojtkiewicz, Mariusz Przybylski, Łukasz Jemioł, Le GIA i Labolatorium/35. Natomiast w sklepie mulitbrandowym S Ivory Pop Up Store zakupić można premierowe kolekcje wielu projektantów prezentujących się na Designer Avenue.

Sprzedaż na wszystkich stoiskach odbywa się indywidualnie. Na terenie Fashion Zone jest ustawiony bankomatowóz e-card.

Zapraszamy dziś, w godz. 11-17:00 do strefy w ŁSSE, ul. Tymienieckiego 22/24!

(Tekst – Mat.Prasowe; Fot. Agata Kobierska)


Więcej o Fashion Week Poland na Plastrze Łódzkim!

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
IMG_6048
Reaktywacja tkaniny ludowej w Muzeum Włókiennictwa (foto)
Złota Nitka 2021 (foto)
Łódź Young Fashion: Fashion Film Festival (foto)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*