1_Spotkanie_Branzy_Slubnej_Lodz_2010-09-14_andels_hotel_2Czołowi przedstawiciele sektora usług ślubnych i weselnych z Łodzi i województwa dyskutowali nad stanem lokalnego rynku w ramach 1.  Spotkania Branży Ślubnej Łódź zorganizowanego w dniu 14 września br. w Andel’s Hotel w Łodzi.

  
Pierwsze Spotkanie Branży Ślubnej było próbą ewaluacji aktualnego stanu lokalnego rynku ślubnego i przedstawienia prognoz na początek nowego sezonu 2011 w kontekście zbliżających się Targów Ślubnych Łódź 2011 (8-9 stycznia 2011 roku, Hala EXPO i Hala Sportowa) oraz nowego, unikalnego na polskim rynku, branżowego przedsięwzięcia organizowanego w październiku br. w Łodzi.

Branża Ślubna Łódź jednoczy doświadczonych przedstawicieli sektora usług ślubnych z Łodzi i województwa. Przedmiotem spotkań grupy eksperckiej jest wymiana własnych spostrzeżeń dotyczących potrzeb lokalnego rynku, pobudzanie rynku do maksymalnego rozwoju i przyciągnięcie do Łodzi jak największej ilości potencjalnych klientów.

Z przedstawionych na spotkaniu statystyk* wynika, że w przeciągu ostatnich pięciu lat wzrosła w województwie łódzkim średnia wieku osób zawierających małżeństwa. W latach 2006-2009 dominowała grupa 21-25 lat, w roku 2010 większość stanowiły osoby między 26. a 30. rokiem życia. Rośnie również budżet przeznaczany przez narzeczonych na cele związane z organizacją ślubu i wesela. Zwiększył się odsetek osób gotowych wydać na usługi ślubne i weselne ponad 40 tys. zł (w 2010 r. stanowili oni 22% ankietowanych, w 2009 r. 11%). Dominującym przedziałem od 2009 roku jest 20-40 tys. zł. Z roku na rok na Targi Ślubne Łódź przyjeżdża coraz więcej osób z całego województwa łódzkiego.

Spotkania Branży Ślubnej Łódź będą organizowane cyklicznie – w najbardziej strategicznych dla potrzeb lokalnego rynku ślubnego miesiącach roku. Udział w nich jest dobrowolny i bezpłatny.

Inicjatorem i koordynatorem spotkań jest spółka LUPO MEDIA Maja i Sławomir Wilk Sp. j. – główny organizator targów ślubnych w województwie łódzkim, pomysłodawca i realizator projektu „Ślub w Łodzi”, który od 9 lat wspiera lokalną branżę ślubną, a przez działania redakcyjne i organizowanie wydarzeń promuje zabytki łódzkiej architektury, obiekty infrastruktury miejskiej oraz wybrane instytucje kulturalne Łodzi i województwa.

„Ślub w Łodzi” to projekt łączący wiele uzupełniających się inicjatyw od 9 lat aktywnie obecnych na rynku ślubnym w Łodzi i województwie. Projekt obejmuje organizowanie renomowanych wydarzeń, wydawanie prasy o tematyce ślubnej, działania w obszarze Internetu oraz wiele elementów łączących te obszary.

Spółka LUPO MEDIA od 2006 roku systematycznie prowadzi badania rynku ślubnego w Łodzi i województwie na wewnętrzny użytek. Przedmiotem badań jest   zapotrzebowanie par narzeczeńskich na poszczególne usługi, jakość oferowanych produktów i usług, dane dotyczące budżetu narzeczonych przeznaczonego na usługi ślubne i weselne w poszczególnych latach oraz dane demograficzne określające profil klientów firm z branży ślubnej.

1. Spotkania Branży Ślubnej Łódź 1. Spotkania Branży Ślubnej Łódź 1. Spotkania Branży Ślubnej Łódź

 

PODZIEL SIĘ
POWIĄZANE POSTY
Psy leśne w łódzkim ZOO (foto)
esk2016
Koalicja Miast dla Kultury w ramach ESK 2016
IMG_8957
Urodziny Jana Karskiego na Karskiego 5 (foto)

ZOSTAWIĆ KOMENTARZ

*